תמונות
וידאו

יתרונות הפעילות הגופנית

יתרונות הפעילות הגופנית

חודשי ההריון המתארכים ככל שמועד הלידה קרב ובא, גורמים לנו להרגיש את עומס המשקל אותו אנו נושאות על גופנו באהבה רבה, יחד עם זאת אם לא נטפח את היכולת הגופנית שלנו ונתייחס לעמוד השדרה שלנו, תהיה הלידה שלנו מעט מאומצת יותר בעוד שפעילות גופנית תוכל לאזן את המצבים השונים בהם יש עומס רב מידי על עמוד השדרה, בהם שרירי הבטן ושרירי הגוף השונים צריכים להתאמץ יחדיו בתקופת ההריון וכמובן במהלך הלידה, כמו כן לא פחות חשוב, בתקופה שלאחר הלידה, היכולת שלנו לחזור בחזרה ומהר לעצמנו תלויה גם ברמת הפעילות הגופנית שלנו ובמודעות שלנו לגבי עצמנו ולגבי איכות חייו של העובר שלנו.

בין אם הורגלנו בפעילות גופנית בתקופה הקודמת להריון ובין אם לא, תמיד, ניתן לומר, יהיה זמן טוב להתחיל בפעילות גופנית כלשהי ובפרט פעילות במים- בה לעומס הנישא על גופנו כמעט ואין משקל ואנו יכולות להנות משעה של חוסר משקל ושל קלילות, להנות משעה של חיזוק שרירים ושל חיזוק הסבולת הארובית שלנו. יתרון נוסף קשור בכך כי בזמן השהות במים ובמיוחד אלו החמימים,

המשך מאמר