5 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין תותח!

עורך דין מקרקעין הכרחי בכל הקשור למכירה ולרכישה של נדל"ן, להשכרה של נכס, לרישום זכויות על הנכס, לירושה או מתנה של נכס ולפתרון סכסוכים על נכס. מכיוון שלכל אלו השלכות משפטיות וכלכליות, יש לבחור בעורך דין תותח – קבלו 5 טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין תותח.

 

1 – בחרו עורך דין מקרקעין שישמור על האינטרסים שלכם

עו"ד מקרקעין צריך לשמור על האינטרסים של לקוחותיו. לפיכך, כאשר מוכרים או רוכשים נכס אל תיקחו עורך משותף, אלא עורך דין משלכם. נכון שעורך דין משותף יהיה זול יותר כי תתחלקו בשכר טרחה עם הצד השני, אך הוא יצטרך לדאוג לאינטרסים של שני הצדדים ולא לאינטרסים הבלעדיים שלכם.

עורך דין מקרקעין

2 – בחרו עורך דין מקרקעין בקיא בתחום

ככל שעורך דין מקרקעין יהיה בקיא בתחומו, כך העסקה תצא לפועל על הצד הטוב ביותר עבורכם. למשל, עורך דין שעובד באזור מגוריכם בקיא במחירי הדירות, במחירי השכירות ויכול לנהל משא ומתן עם הצד השני כדי שהעסקה תהיה משתלמת. לכן, בחירת עורך דין מקרקעין בחיפה תהיה יעילה יותר אם אתם מתגוררים בחיפה מאשר עורך דין שמשרדו בתל אביב. בנוסף, הבקיאות של עורך הדין צריכה להשתקף בכל הנוגע למיסוי בדומה למס רכישה, מס שבח והיטל השבחה הן מבחינת הידע והן מבחינת הבירוקרטיה.

 

3 – בחרו עורך דין מקרקעין עם ניסיון וותק בתחום

בכל תחום של עריכת דין יש למצוא עורך דין עם ניסיון וותק בתחום ובפרט כשמדובר על מקרקעין.  הוא צריך שיהיה לו ניסיון בעסקה הספציפית, בין אם מדובר על רכישה או מכירת דירה, שכירות והשכרת דירה ובין אם בהעברה של דירה בירושה או במתנה וכמו גם בתביעות הנובעות כתוצאה מסכסוכים על נכס. גם עסקאות מורכבות כמו תמ"א 38 מחייבות ניסיון בתחום זה בהיבטיו השונים. בנוסף, ככל שעורך הדין ותיק יותר בתחום הוא צובר יותר ניסיון ומקפיד על כל הפרטים במיוחד כשמדובר בחוזי מכר.

עורך דין מקרקעין

4 – בחרו עורך דין מקרקעין עם הצלחות מוכחות

כאשר אתם מקבלים המלצה חמה על עורך דין מקרקעין תותח בתחומו זה יכול להוות הוכחה להצלחה. למרות זאת, עדיף לקבל כמה שיותר המלצות מגורמים שונים שהתנסו בליווי של אותו עורך דין.

 

5 – בחרו עורך דין הגובה שכר טרחה הוגן

שכר הטרחה של עורך דין מקרקעין משתנה בין עורך דין למשנהו ככל שיש לו יותר מוניטין. על אף זאת, שכר הטרחה צריך להיות הוגן ומשתלם לכם. מצד שני, על איכות משלמים כסף. לפיכך, אל תשלמו יותר מדי ולא פחות מדי במיוחד שעורך הדין הוא תותח. לסיכום, חשוב שתהיה לכם כימיה עם עורך הדין ותשדרו על אותו הגל. בנוסף, עורך דין איכותי יצטרך להיות בזמינות לכל שאלה שלכם ולגלות הרבה סבלנות.

עורך דין מקרקעין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת