פתרונות לסילוק חובות: כיצד יכול עורך דין לחדלות פירעון לספק תמיכה משפטית

מדינת ישראל עושה כל שביכולתה, כדי לסייע לאנשים פרטיים ובעלי עסקים שרוצים לצאת מהחובות. המדריך הנוכחי יצא לבדוק פרטים אודות גורם נוסף, חשוב לא פחות, שמסייע באופן מקיף לכל חייב. הישארו כאן ותכירו מקרוב בעורך דין חדלות פירעון ובדרכים שבהן הוא יכול לספק תמיכה משפטית לחייבים.

 

רקע אודות הליך חדלות פירעון

יכול להיות שהמושג "חדלות פירעון" אינו מוכר לכם. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר בעצם בהליך של פשיטת רגל או פירוק חברות (פשוט כיום, נהוג לקרוא לחוק בשמו החדש). חשוב לציין שלא רק השם השתנה, אלא גם אופן ההתנהלות של החייבים. שכן, החוק החדש כולל את שני ההליכים שצוינו קודם לכן והוא נועד כדי להביא להסדר בין הנושים לבין החייב, כדי שזה יוכל להגיע בסופו של דבר לפריעת חובותיו ולחזור לעמוד על הרגליים. החוק

הסדר חוב

הגשת בקשה לבית המשפט לפתיחת ההליך

פתיחת תיק בבית המשפט המחוזי יכולה להתבצע על ידי החייב, אך ההמלצה היא שלא לעשות זאת באופן עצמאי, אלא להסתייע בשירותיו של עורך דין פשיטת רגל בצפון. שכן, מדובר בגורם שהוסמך לדבר והוא יודע איך צריכה להתבצע הגשת המסמכים ומה צריך לעשות בשלב ראשוני זה.

 

ייצוג מקצועי בבתי המשפט והוצאה לפועל

אי אפשר לכתוב על התמיכה המשפטית שמתקיימת מצד עורך הדין מבלי לציין את הייצוג המקצועי שזה צפוי לתת. הרי אף אחד מאתנו לא למד בבית הספר אודות הסדר חוב או כל מיני מושגים אחרים שנוגעים לסילוק חובות (וגם אם כן, החוק השתנה מאז אינספור פעמים).

כך שכדאי להסתייע בשירותיו של עורך דין שיעניק ייצוג מקצועי בבתי המשפט, אל מול הממונה או הנאמן על ההליכים. אם לא די בכך, זה צפוי ללוות את החייב גם במשרדי ההוצאה לפועל במטרה למנוע עיקולים של נכסים שנעשו שלא כדין. אתם וודאי מבינים בשלב זה שמדובר בתפקיד חיוני שלא יכול להתבצע על ידי גורם אחר מלבד עורך הדין.

הסדר חוב

התנהלות עם צו עיכוב יציאה מהארץ

אף אחד לא רוצה לגלות שהוא קיבל צו עיכוב יציאה מהארץ. מדובר בהליך משפטי מוכר שקורה לא פעם לחייבים מנסיבות שונות. עורך דין שעוסק בתחום סילוק החובות יוכל ללוות את החייב במידה וזה יקבל את הצו המדובר, במטרה לאפשר את יציאתו מהארץ תוך קבלת אישור מפורש מצד גורמים המוסמכים לדבר.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את כל תמיכה המשפטית שעורך דין לענייני חדלות פירעון יכול להעניק ללקוחותיו. בשלב זה נותר לכם רק לשמור את המדריך, למקרה שתצטרכו אותו בהמשך. נאחל כעת שלא תדעו חדלות פירעון ואם יקרה מצב שכזה, תוכלו להיות בטוחים בכך שיש לכם את הידע שיאפשר לכם לקבל את הליווי המקצועי המתאים.

הסדר חוב

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
מתי ולמי מתאים להיכנס לפשיטת רגל?

פשיטת רגל יכולה לעזור לכם להשתחרר מחובות אך זו לא האפשרות הנכונה עבור כולם. חשוב להבין כיצד זה ישפיע על חיי היומיום ולבחון את החלופות.

מהם שלבי התהליך של חדלות פירעון

חדלות פירעון או בשמה המוכר יותר פשיטת רגל, היא תהליך המאפשר לאדם שנקלע לחובות לצאת מהם ולהתחיל מחדש ובסופו של דבר למחוק את החובות. הליך

מתי נוכל להתחיל בהליך חדלות פירעון?

חובות גדולים עלולים להיות הרסניים. הם יכולים למוטט את האדם מבחינה כלכלית ולהסב פגיעה גם לסביבה הקרובה שלו כתוצאה מכך. באמצעות הליך משפטי וכלכלי מטעם