2 אתגרים שצפויים לכם בהליך הגירושים וכיצד תוכלו לצלוח אותם

בני זוג שהתגרשו בעבר יודעים שיש לא מעט אתגרים שבאים לידי ביטוי בעת ההליך. המדריך הנוכחי עולה לרשת לאחר ששוחחנו עם כמה זוגות (לשעבר) מנוסים שמכירים באתגרים הללו ויודעים איך לצלוח אותם במהירות. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד במה מדובר ואיך תוכלו לעבור את זה על הצד הטוב ביותר, בדיוק כמוהם.

 

האתגר ה – 1: קושי במציאת עורך דין טוב

עורך דין לענייני משפחה הוא הכתובת הראשונה שאליה צריך לפנות מיד לאחר ההחלטה להתגרש. מי שחיפשו בעבר עורך דין שכזה, יודעים שמדובר בהליך שעשוי להתגלות כמורכב. שכן, יש היצע רחב של עורכי דין שעוסקים בתחום ולא כולם טובים. אם אתם חוששים לגלות בשלב מאוחר מידי שפניתם אל עורך דין שלא מתאים לכם מסיבה כזו או אחרת, עליכם להכיר בדרך שתוביל לפתרון.

האתגר ה – 1 קושי במציאת עורך דין טוב

כך תפתרו את הקושי ה – 1: תסתייעו בחוכמת ההמונים

העידן הנוכחי הופך כל חיפוש לקל. שכן, אפשר לפנות לחוכמת ההמונים ברשת ולבקש מגולשים שעברו את ההליך לתת את חוות דעתם האמינה והעדכנית אודות עורך דין גירושין בקריות. נספר לכם בהזדמנות זו שיש כל מיני פלטפורמות שניתן לערוך בהן חיפוש. אלה נחשבות למומלצות ביותר:

  • פורומים שעוסקים בייעוץ מקצועי מטעם עורכי דין
  • קבוצות וואצאפ
  • קבוצות פייסבוק

 

האתגר ה – 2: קושי נפשי

תראו לנו אדם אחד שעבר גירושין ולא חווה משבר נפשי. בעצם, עזבו, אל תטרחו. פשוט בגלל שאתם צפויים לגלות די מהר שאין חיה כזאת. זה הרי ידוע שהליך גירושין גורם לטלטלה קשה בקרב שני בני הזוג. נספר לכם כבר עכשיו שיש לנו פתרון מדויק למצב זה ונוסיף שיישום הפתרון שהוצע לעיל יכול להקל על אתגר זה. שכן, פנייה אל עורך דין גירושין בחיפה שנחשב למומלץ ומקצועי, מפחיתה את הסטרס והקושי.

כך תפתרו את הקושי ה – 2: תפנו לקבלת טיפול פסיכולוגי

האתגר השני עשוי להיות לא פשוט עבורכם. לכן, אתם צריכים לחפש בהקדם האפשרי פסיכולוג שיוכל ללוות אתכם מתחילת ההליך ועד סופו. מומלץ לפנות אל בעל המקצוע המתאים ברגע שבו החלטתם להיפרד. שכן, פנייה בשלב מאוחר יותר עשויה להעצים את הקושי ולהאריך את משך הטיפול. ראוי לציין שתצטרכו גם כאן לערוך בירור מעמיק אודות בעל המקצוע הנבחר ולבדוק את הניסיון שלו במצבי פרידה וגירושין. ככל שיהיה לו ניסיון רב יותר, כך יעלה הסיכוי שתקבלו את הטיפול המדויק עבורכם.

 

השורה התחתונה – אתם תעברו את זה

אלה היו 2 האתגרים הבולטים ביותר שאתם עשויים להיתקל בהם בעת הליך הגירושין. עכשיו אתם יודעים פחות או יותר מה מצפה לכם, כך שנותר לכם להכין את עצמכם נפשית לעתיד לבוא וליישם את הטיפים שניתנו לעיל, בהתאם לכל אתגר.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
סטטיסטיקת הגירושין בישראל

ב-2017 – 2019 התגרשו בישראל כ-30,000 זוגות, בהערכה גסה. חלק מתיקי הגירושין נפתחים בעקבות הסכמות משותפות של בני הזוג, מה שמוביל בפעמים רבות לסגירת תיק

הפחתת מזונות – האם יש לכם סיכוי?

כשיש ילדים מעורבים גירושין הם אף פעם לא סופיים. זה לא אירוע שניתן להניח בעבר ופשוט לשכוח ממנו. ההשלכות ממשיכות ללוות אותנו כל החיים. אחת

עריכת הסכם גירושין וחשיבות ההליך

כאשר הכול ורוד בנישואין אנו לא חושבים קדימה ועל כך שאולי נתגרש בעתיד. אך העובדות מראות כי רבים מתגרשים לאורך החיים וכי גירושין יכולים לקרות

איך לפתוח תיק גירושין?

כאשר אנו מתחתנים אנו בטוחים כי נבלה עם האדם שאתו התחתנו למשך כל החיים. אך אז המציאות טופחת על הפנים שלנו ואנו מגלים כי לא

איך להתגרש נכון?

תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ולא פשוט, הן מבחינה נפשית–רגשית והן מבחינת ההליך המשפטי עצמו,