העסק שלך לקראת פשיטת רגל? זה הזמן לפנות לעו"ד חדלות פרעון

זה לא סוד, המצב המורכב ששורר בימים אלה בארץ מוביל לקשיים כלכליים בקרב אנשים פרטיים ובעלי עסקים. תרחיש מצער זה גרם לנו להוציא סדרת מדריכים שתציג בכל פעם את המידע החיוני עבור הגולשים שלנו. במדריכים הקודמים עסקנו בהתנהלות של אנשים פרטיים והפעם, נציג בהרחבה את הליך פשיטת הרגל שנוגע לבעלי עסקים. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות? ולמה כדאי לפנות לעורך דין בהקדם האפשרי?

 

הקדמה: כך תדעו שאתם בדרך לפשיטת רגל

חשוב לבדוק מראש שאתם עומדים בקריטריונים של פשיטת רגל, רגע לפני שתצאו לשוחח עם מומחים בתחום. נסביר שפושט רגל הוא בעל חברה שצבר חוב כספי גבוה שאין באפשרותו לפרוע אותו. החוק (חדלות פירעון)  מאפשר לפושטי רגל להתחיל בהליך שיקומי שיאפשר להגיע ליעד הסופי – קבלת צו הפטר. חשוב לציין שבקשה לפתיחת הליכי פשיטת רגל מחולקת ל – 2:

  1. מי שצברו חובות עד 150 אלף ₪ צריכים להגיש פנייה ללשכת ההוצאה לפועל
  2. צבירת חובות מעל 150 אלף ₪ מחייבת פנייה לבית משפט השלום שנמצא בקרבת מקום המגורים

 

שימו לב, מי שצברו חובות שלא עולים על 50 אלף ₪ צפויים לגלות שאין באפשרותם לפתוח בהליכי פשיטת רגל. תרחיש זה וקודמיו מצריכים יצירת קשר עם עורך דין שבקיא בנושא.

1הקדמה_ כך תדעו שאתם בדרך לפשיטת רגל

 

כך תבצעו פנייה חכמה לעורך דין חדלות פירעון

פנייה לעורך דין שבקיא בהליכי פשיטת רגל זה לא עניין של מה בכך. עליכם לערוך בירור מקיף בנושא, כדי שתוכלו לפנות לעורך דין שעונה על 3 הפרמטרים הבאים:

  • בעל התמחות ספציפית בחדלות פירעון ושיקום כלכלי
  • משרדו נמצא בקרבת מקום מגוריכם
  • נחשב למומלץ

אם אתם צריכים ייעוץ דחוף, כדאי שתלחצו על הקישור הבא ותגיעו לעורך דין שעונה על הפרמטרים שהוצגו לעיל: https://www.sek-lev.com.

 

קבלת חוות דעת אמינות – איך עושים זאת?

בשלב זה אתם יודעים שעולה לעיתים הצורך בחיפוש אחר עורך דין מומלץ בתחום זה. נציג בפניכם בקצרה את הדרך הטובה ביותר שתוביל לקבלת חוות דעת אמינות שיקנו לכם שקט נפשי. מדובר בגלישה לפורטלים ופורומים משפטיים. שכן, שם נמצאים עורכי הדין שנחשבים לשם דבר בתחום.

 

חשיבות ההסתייעות בעורך דין מומלץ

פנייה לעורך דין שעונה על הפרמטרים שהוצגו לעיל תאפשר לכם לעבור את ההליך בשקט נפשי. שכן, זה מכיר את עולם המשפט כמו את כף ידו. כך שהוא יוכל להסביר לכם אודות ההליכים השונים שאתם צפויים לעבור ואיך תוכלו לבצע אותם על הצד הטוב ביותר.

 

לסיכום

בעלי עסקים שצפויים להודיע על פשיטת רגל, צריכים לפנות לעורך דין חדלות פירעון, משום שזה יציג בפניהם את ההליך הצפוי להם והפעולות שעליהם לבצע בכל שלב. בשלב זה אתם מכירים בחשיבות פנייה זו בשלבים מוקדמים, כך שתצטרכו רק ליישם את הנאמר לעיל באופן מדויק.

חשיבות ההסתייעות בעורך דין מומלץ2

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
מתי ולמי מתאים להיכנס לפשיטת רגל?

פשיטת רגל יכולה לעזור לכם להשתחרר מחובות אך זו לא האפשרות הנכונה עבור כולם. חשוב להבין כיצד זה ישפיע על חיי היומיום ולבחון את החלופות.

מהם שלבי התהליך של חדלות פירעון

חדלות פירעון או בשמה המוכר יותר פשיטת רגל, היא תהליך המאפשר לאדם שנקלע לחובות לצאת מהם ולהתחיל מחדש ובסופו של דבר למחוק את החובות. הליך

מתי נוכל להתחיל בהליך חדלות פירעון?

חובות גדולים עלולים להיות הרסניים. הם יכולים למוטט את האדם מבחינה כלכלית ולהסב פגיעה גם לסביבה הקרובה שלו כתוצאה מכך. באמצעות הליך משפטי וכלכלי מטעם