מה חשוב לדעת שחותמים חוזה שכירות ביד אליהו

יד אליהו, היא שכונה הממוקמת בקרבה לכבישים ראשיים, מרכזי עסקים, אטרקציות בעיר, ומחוצה לה.

מחירי הדירות בשכונה, קרובים להיות בשיאם.

השכונה מאוכלסת במשפחות צעירות, רווקים ומבוגרים, המבקשים לגור בתל אביב, אך במחיר שפוי.

 

שכונה מתפתחת

עד לפני כעשור, מגורים בשכונת יד אליהו, לא נחשבו כאופציה עבור צעירים תל אביביים. לא היו בשכונה בתי קפה, או מסעדות ראויות, נתיבי איילון היוו מחסום בלתי עביר, בין השכונה למרכז העיר והים היה רחוק. כיום, ישנו שינוי מגמה, הקורה בזכות ההשקעות של עיריית תל אביב בעיר, ושל משקיעי הנדל"ן.

כיום, לזוג צעיר או לרווקים, המעוניינים לשכור דירה במרכז, האופציה של השכרת דירה בשכונת יד אליהו, הרבה יותר ריאלית. אולם, כדאי לקחת בחשבון, כי מחירים שפויים אלו, נמצאים בעליה מתמדת.

 

שכירות ברחוב לה גרדיה

רחובה הראשי של השכונה, רחוב לה גרדיה, עובר לכל אורך השכונה. השכרת דירה על רחוב זה, תתאפיין בקרבה למרכז השכונה, למרכזי בילוי כגון: בתי קפה וחנויות, אך גם לכביש הראשי של השכונה. מחיר השכרת דירה של 2-3 חדרים ברחוב זה, מתחיל ב- 4,000 ₪, ויכול להגיע אף ל- 7,500 ₪ בחודש, תלוי בגודלה של הדירה. דירת 5 חדרים ברחוב זה, תגיע לעלות של למעלה מ- 8,000 ₪ לחודש.

 

דירות גן ופנטהאוזים

כיום נמצאת השכונה בתנופת פיתוח, ורוב הבניינים הקיימים בה, ישנים יחסית או חלק מפרויקט פינוי בינוי. בשל כך, השכרת דירת פנטהאוז או דירת גן, היא אפשרות נפוצה פחות, אך בהחלט קיימת. לדוגמה, דירת גן של 4 חדרים, ברחוב יפתח, תעלה כ-8,000 ₪ לחודש. בנוסף, ניתן למצוא בשכונה דירות יוקרה חדשות, להשכרה עתידית, כחלק מהפרויקטים הרבים המוקמים בעיר.

 

שכירות צפון או דרום

שכונת יד אליהו, היא אחת השכונות הגדולות בתל אביב, וישנם הבדלים בין דמי השכירות בדרום, לבין השכירות בצפון השכונה. מבחינה גאוגרפית, רחוב לה גרדיה מחלק את השכונה, לשני חלקים. מגורים בדרום השכונה, יהיו צפונית לשכונת התקווה, ומגורים בצפון, יקרבו את הדיירים לרכבת השלום ולאזור מרכז תל אביב.

בעקבות השוני בין אזורים אלו, גם מחיר השכרת הדירות, שונה מאזור אחד לשני. דירות של 3 חדרים, מוצעות במחיר של כ- 3,500 ₪ לחודש, ואילו דירות בצפון השכונה, מוצעות במחיר של כ- 4,500 ₪ לחודש. סך הכול עומד ההפרש בין אזורים אלו, על כאלף שקלים בחודש.

 

לסכום

עד לפני כעשור, מגורים בשכונת יד אליהו, לא נחשבו אופציה, עבור צעירים תל אביביים. כיום, בזכות ההשקעה בתשתיות השכונה ובנגישות שלה, יש שינוי מגמה, והרבה צעירים וכן זוגות צעירים, מחפשים לעצמם דירות בשכונה. למעוניינים, ניתן למצוא בכל אזורי השכונה מגוון של דירות להשכרה החל מ- 1.5 חדרים.

 

מסמך חתום

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת