עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים. כיצד תוכלו להיעזר גם בעורך דין על מנת להגן על הבית שלכם. 

כיצד תוכלו להגן על הבית שלכם?

ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים הנמכרים ביותר במדינת ישראל. הביטוח מקנה כיסוי בגודל מסוים על כלל הדירה ושווי ערכה. לאלו מכם שגרים בבניינים משותפים מרובי משפחות, אנו רוצים להכיר ביטוח אטרקטיבי במיוחד.

ביטוח מבנה מכסה עבורכם ועבור הדיירים האחרים במבנה את הנזקים שעשוים לקרות לשטחים משותפים במבנה: בעיות בצנרת הבניין, חניה משותפת בבניין, מקלט הבניין, פיצוץ בבלון הגז, נזקים שנגרמו כתוצאה ממעשי אדמה או תופעות טבע אחרות ועוד.

ביטוח על המבנה שבו אתם גרים מאפשר לכם ולשאר דיירי הבניין להימנע ממחלוקות ומסיטואציות שבהן אתם או הם צריכים להוכיח "מי צריך לשלם כמה, ולמה". כאשר אתם מבוטחים, החלק שתצטרכו לשלם על פיצוי מסוים (אם בכלל תצטרכו לשלם- תלוי בגודל הכיסוי וסוג הביטוח) יהיה קטן יותר בסדרי גודל ויתחלק בצורה מוסכמת על כולם.

מעבר לכך, עורך הדין שייצג אתכם עבור הביטוח שלכם, יידע לקחת את המושכות בעניין התשלום. כך תוכלו להיות בטוחים שעניין הסדרת התשלום מתבצע בצורה חוקית ותקינה.

עלות הביטוח משתנה ממבנה למבנה והיא תלויה בהמון פרמטרים, ביניהם גודל הבניין, כמות החניות, היקף הכיסוי וכמות הדיירים בבניין. חשוב לזכור שעלות הביטוח מתחלקת בין כל דיירי הבניין.

בית גדול

שכרו עורך דין שיגן על הבית שלכם

תחום הביטוחים הינו תחום שמצריך הבנה מעמיקה ויסודית. במקרה של ביטוח מבנה, היינו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של עורך דין שיגן לכם על הבית ועל זכאותכם לפוליסות השונות. במקרים בהם אתם צריכים להגיש תביעה מסוימת בגין נזקים או פגמים שיש במבנה שלכם, אתם תוכלו לעשות זאת בצורה טובה ונכונה יותר דרך עורך דין.

חשוב לקחת בחשבון שכאשר מחפשים עורך דין שייצג אותכם בתחום הביטוחים, עליו להכיר את התחום בצורה מקיפה. חפשו באתרים שונים ובפורומים ייעודיים בנושא, המלצות וחוות דעת על עורכי דין בתחום הביטוחים ובפרט בתחום ביטוח המבנים. כך תוכלו להבטיח שעורך הדין שייצג אתכם ידע "לספק את הסחורה".

כמו כן, הגדירו סכום מסוים שמוגדר כתקציב למטרה זו ותנסו לא לחרוג ממנו. עם זאת, הקפידו להישאר עם "ראש פתוח", מכיוון שהנושא ייצוג משפטי בתחום הביטוחים דורש ייצוג משפטי מקצועי ללא פשרות.

פנו עוד היום לחברת ביטוח וועדים, וקבלו את ההצעה האטרקטיבית ביותר שתוכלו לקבל עבור ביטוח מבנים. כנסו לאתר החברה או צרו קשר טלפונית והבטיחו לעצמכם את הכיסוי האטרקטיבי ביותר עבורכם!

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת