פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד משמעית שמותר לכם לצאת, בכל רגע שתרצו, מהשותפות, רק כדאי לראות איך אתם עושים זאת בצורה נכונה.

 

כיצד אפשר לצאת משותפות מקרקעין?

כאשר מדברים על פירוק שיתוף מקרקעין מדברים על פירוק מקרקעין שיכול להיות דירה, בית פרטי, בניין או כל נכס אחר. שנית, בדרך כלל פירוק השיתוף יתבצע בצורה פשוטה, כאשר הצד שרוצה לצאת מהשיתוף מוכר את חלקו לצד השני. עם זאת, כמובן שיש גם מקרים הרבה יותר מורכבים שבהם יש יותר משני שותפים או כמו לדוגמא במקרה שבו הצד שרוצים למכור לו חלק במקרקעין לא יכול לממן זאת. מדובר אומנם על זכות בסיסית במקרקעין אך בפועל אנחנו רואים שלא תמיד זה כל כך פשוט כפי שנדמה. אומנם התהליך אמור להיות כמה שיותר קצר, מהיר וממוקד, אך לעיתים זה מסתבך. כמו כן, כדאי לדעת שלא פעם, כאשר מדברים על פירוק שיתוף מקרקעין, מדברים על האפשרות של חלוקה פיזית של הנכס. מצד שני, כמובן שלא תמיד זה אפשרי ולכן ניתן להבין מדוע במצבים מסוימים הפירוק הופך להיות מורכב וקשה יותר לביצוע.

 

למה כדאי לפנות לעורכת דין שמתמחה בתחום הזה?

אם אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם בודקים האם תוכלו לפרק את השיתוף ואם אתם רוצים לדעת איך ניתן יהיה לבצע זאת, אתם לא לבד. הרבה מאוד אנשים מתלבטים לגבי העניין הזה, שכן אסור לשכוח שלא תמיד כל מי שמוצא עצמו שותף במקרקעין עושה זאת מבחירה. כלומר, לא אחת קורה ששני אחים יורשים בניין שלם, מה שהופך אותם לשותפים במקרקעין. מה שבטוח זה שבין אם בחרתם בעבר במצב הזה ובין אם לא, כדאי שתפנו לעורכת דין מובילה שמקצועית בתחום הזה. מי שלמדה את הנושא וצברה בו ניסיון תוכל לעזור לכם להבין מה אומר החוק ואיך נכון עבורכם לעשות את הדברים.

 

כך תבחרו עורכת דין מתאימה

מחפשים עורכת דין מובילה ולא לגמרי ברור לכם מי באמת תוכל לתת לכם שירות מקצועי וטוב? כדאי שתכירו עוד היום את עורכת דין יפית יוחפז. עוה"ד יפית יוחפז מגיעה עם ניסיון רב שנים בכל תחומי הנדל"ן, כך שאיתה תמיד תרגישו שאתם בידיים טובות. תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואגת לאינטרסים שלכם, ובנוסף, היא גם תוכל לעזור לכם להבין מה אומר החוק ומה מותר לכם לעשות. פירוק של שותפות בתחום הנדל"ן והמקרקעין זה משהו שלא חייב להיות מסובך, ובטח שלא אם אתם פונים לעוה"ד הכי טובה שיש. התקשרו עוד היום, קבעו לעצמכם פגישה ותראו שמהר מאוד כל העניין יהיה מאחוריכם.

ציוד של עריכת דין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת