3 שאלות שיש לשאול עו"ד נדל"ן לפני ששוכרים את שירותיו

אם פתחתם את הטלוויזיה לאחרונה וצפיתם בחדשות, ודאי שמעתם דבר מה על מחירי הדיור. ענייני נדל"ן, כמו עסקאות מכירת, השכרה ורכישת דירה, מהווים את אחד הנושאים המדוברים ביותר במדינה. בהתאם, קיים ביקוש הולך גובר לשירותיהם של עורכי דין מתחום המקרקעין. במידה ואתם זקוקים לאחד, הנה 3 שאלות שאתם חייבים לשאול עו"ד נדל"ן לפני שתשכרו את שירותיו. 

 

למה צריך עורך דין נדל"ן?

בציבור הרחב קיימת סברה מוטעית הגורסת כי עורכי דין יכולים לעסוק בכל נושא משפטי. באופן הזה, ישנם כאלו הסבורים שאם יש להם דוד רחוק עורך דין, הוא וודאי יוכל לעזור להם עם חוזה רכישת דירה.

חשוב להבהיר, עולם המשפטים הוא עולם ענק, בהתאם עורכי דין בתחילת דרכם בוחרים ענף משפטי אחד, מתמחים בו וברוב המקרים עוסקים רק בעניינו. לכן, במידה ואתם זקוקים לעורך דין לענייני נדל"ן כאלו ואחרים, פנו אך ורק לעורך דין מומחה בתחום הנדל"ן. לפרטים נוספים היכנסו לכאן – https://www.maorlevilaw.co.il

 

3 שאלות שחייבים לשאול עורך דין נדל"ן

לאחר שהבנו את חשיבותו הייחודיות של עורך דין נדלן, הגיעה העת לעסוק בשאלות שאתם חייבים לשאול אותו במידה ואתם זקוקים לשירותיו:

 

   1. מיקום גאוגרפי

אולי זה נשמע כמו עניין מובן מאילו, אך חשוב מאוד לוודא שעורך הדין פועל בסמיכות למקום בו אתם נמצאים. כמו כן, ישנם עורכי דין שמוכנים להגיע לפגישות מרוחקות מאזור משכנם, אך במקרים רבים הם ידרשו שכר טרחה נוסף.

 

   2. תחום מומחיות

כאמור, עולם המשפט הוא עולם רחב למדי בעל תת תחומים רבים. באופן דומה, גם עולם הנדל"ן הוא עולם ענק וגדוש בתחומים רבים. לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין נדל"ן, חשוב לוודא שיש לו ניסיון קודם בשירות לו אתם זקוקים.

כלומר, ישנם עורכי דין נדל"ן אשר ניסיונם בשטח מתמצא רק בתחומי נדל"ן מאוד ספציפיים שכלל לא קשורים לשירות לו אתם זקוקים. כדי למנוע מצב כזה, חשוב לוודא מבעוד מועד אם לעו"ד יש ניסיון קודם ויכולתם לסייע לכם.

 

   3. עלות ואופן התשלום

נושא חשוב למדי בהקשר של שכירת שירותיו של עו"ד נדל"ן הוא עניין התשלום. ברוב המקרים, עסקאות נדל"ן הן עסקאות בעלות משמעותיות כלכליות רבות וכסף רב עובר בין הצדדים בעסקה.

באופן טבעי, כל אחד מהצדדים ירצה לחסוך בעלויות עד כמה שניתן – כולל בעלות של עו"ד. חשוב לוודא מה השכר אותו דורש עו"ד ובאיזה אופן הוא מעוניין לקבל את התשלום. בירור מוקדם יחסוך עוגמת נפש עתידית וישמור על יחסים טובים ובריאים בניכם.

 

לסיכום – לא שוכרים לפני ששואלים

כפי שהובהר, ישנה חשיבות עליונה לבירור מספר נושאים לפני ששוכרים את שירותיו של עו"ד נדל"ן. כדי להבטיח ייצוג או ייעוץ משפטי הולם, במחיר מתאים ובתנאים מוסכמים, חשוב לשאלות את השאלות ולא להשאיר קצוות פתוחים. בהצלחה!

עורך דין מקרקעין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת