תחומי התמחות של עו"ד מקרקעין

ישנם עורכי דין המתמחים בתחום המקרקעין. גם בתוך תחום ההתמחות של מקרקעין, קיימים תחומי התמחות ספציפיים, כאשר ניתן להיעזר בעורך דין מקרקעין על מנת להתמודד עם התחומים השונים. עסקאות מקרקעין, מיסוי מקרקעין ובעלות משותפת הם רק חלק מהתחומים האלו. עוד פרטים במאמר הבא.

 

מהו עורך דין מקרקעין?

עורכי דין נוהגים לאחר סיום הלימודים שלהם לבחור תחום בו הם יתמחו. בין משפט פלילי, תעבורה ודיני עבודה, קיימת גם התמחות מקרקעין. עורך דין שמעוניין להתמחות בתחום מסוים, עוד יתחיל לשאוף לכך בשלב הלימודים, בבחירת הקורסים ובמקום ההתמחות אותו יבחר.

במידה ואתם רוצים לבצע פעולות כלשהן בתחום המקרקעין, כמו סגירת עסקאות מקרקעין, תשלום מס מקרקעין באופן תקין או התנהלות במסגרת בעלות מקרקעין משותפת, לעורך דין מקרקעין יש את הידע המשפטי והניסיון המתאים ביותר לכך. ניתן לקרוא עוד באתר https://yonilevy.co.il.

 

עסקאות מקרקעין

עסקאות מקרקעין מתייחסות להסכמי מכירה ורכישה בעולם המקרקעין. עסקאות מקרקעין מתאפיינות בהון גבוה, בנוסף לרגולציה רחבה המוטלת על הענף. עסקאות נוספות בתחום המקרקעין יכולות להיות גם עסקאות של השכרה או חכירה, כאשר הדבר תלוי בסוג הנכס ובהסכמת הצדדים.

עורך דין מקרקעין שמתמחה בעסקאות מקרקעין, יכול לסייע ללקוח שלו בעריכת הסכמים, מעבר על סעיפים שונים והגנה מפני פריצות שונות בחוק. תחום המקרקעין הוא תחום הזורם בו כסף רב, כך ששימוש בעורך דין מקרקעין מהווה משנת זהירות.

 

מיסוי מקרקעין

כפי שכבר ציינו מקודם, תחום המקרקעין מושך אליו הון גבוה מצד אחד ורגולציה מטעם המדינה מהצד השני. הדבר מוביל למיסים מסוימים שחלים על עסקאות מקרקעין. למדינה יש אינטרס לגזור סכום מסוים מעסקאות יקרות, כמו עסקאות מקרקעין, על מנת להעשיר את קופתה.

תשלום מס מחייב לפי החוק. מי שיימנע מתשלום מס עלול למצוא את עצמו חשוף בפני הליכים משפטיים שונים. למרות שתשלום מס מחייב לפי החוק, זכותו של אדם העוסק במקרקעין להיוועץ בעורך דין מקרקעין המתמחה במיסוי מקרקעין, על מנת לנקוט בצעדים שמאפשר החוק בכדי לשלם את כמות המס הנמוכה ביותר שניתן במסגרת החוק.

 

בעלות משותפת

ישנם עורכי דין מקרקעין המתמחים בבעלות משותפת בתחום המקרקעין. בעלות משותפת היא בעלות של כמה אנשים על נכס מקרקעין אחד. דוגמא לכך יכולה להיות דירה שהורשה על ידי אב לבניו, שעכשיו מחזיקים בבעלות משותפת על הדירה, או זוג נשוי שרוכש דירה בבעלות משותפת. עורך דין מקרקעין המתמחה בתחום זה יכול לייעץ בקבלת החלטות, פתירת מחלוקות, רכישה בבעלות משותפת או פירוק של בעלות משותפת.

 

התמחויות רבות ומגוונות

לעורך דין מקרקעין יש מספר התמחויות שונות. ההתמחויות מגוונות, כך שבמידה ואתם זקוקים לייעוץ בנושא ספציפי בתחום המקרקעין, תוכלו לחפש עורך דין המתמחה באותו התחום ולפנות אליו, על מנת לקבל את שירותיו בתחום המבוקש.

עורך דין מקרקעין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת