5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת על עורך דין נדל"ן

 

עורך דין נדל"ן מבין גם במשפטים וגם בנדל"ן

בשונה משאר עורכי הדין אשר מסיימים תואר במשפטים, עוברים מבחני הסמכה ועובדים עם הידע הזה, עו"ד נדלן

חייב להבין ולהרחיב אופקים גם בתחום הנדל"ן. כאשר תגיעו אליו עם בקשה לסייע לכם בעסקת נדל"ן הוא ייתן לכם מענה לא רק בהתאם לחוקים המתקשרים לנדל"ן בארץ ואפילו לנדל"ן בחו"ל, אלא גם מבחינת האופי והכדאיות של העסקה – כיצד הכי משתלם ללקוח לבצע אותה.

 

עורך דין נדל"ן מסייע במגוון עצום של תיקים

העברה ללא תמורה, נכסים בירושה, ועסקאות נדל"ן אלו הן דוגמאות מעטות לתיקים ולהליכם שעורך דין נדל"ן יכול לתת ללקוחות מענה. ניתן לומר כי הוא יכול להיות נוכח בכל מיני שלבים בחיים שבכלל לא מתקשרים האחד לשני, בכל מיני מעמדות ואוכלוסיות. לרוב כאשר אנו שומעים נדל"ן אנחנו מיד חושבים על עסקאות העברת בעלות, מכירה וקנייה, אך עולם הנדל"ן בחוק בפרט, ובאופן כללי, הוא עולם רחב. למרות כל סוגי התיקים עורך דין נדל"ן אכן אמור לתת מענה בכל מה שמתקשר לעולם זה.

 

עורך דין נדל"ן – לא רק בבית משפט

בניגוד לתפיסה הרווחת כי תצטרכו עורך דין רק כאשר תזומנו לבית משפט, עורך דין נדל"ן דווקא עסוק מאוד גם מחוץ לכותלי בית המשפט ובהליכים שאפילו כלל לא נדרשים לכך. לדוגמא – הוא יכול לסייע, ולעיתים חייב שיהיה מעורב, בהליכים של חתימה על חוזה לשכירות, למכירת דירה או להעברת בעלות. כאן תוכלו לנצל את היכולת של איש המקצוע לדאוג שהחוזה יהיה גם חוקי, אך משתלם ומכיל את כל מה שצריך ללקוח.

 

עורך דין נדל"ן מלווה פרויקטי תמ"א 38

תמ"א 38 הוא פרויקט מאוד נפוץ בישראל אשר מטרתו לחזק מבנים מפני פגיעה מרעידת אדמה. בגלל שמדובר בהליך מורכב, גם מבחינה מעשית אך מבחינה משפטית, עורך דין נדל"ן הוא איש המקצוע אשר מלווה את דיירי הבניין במהלך הפרויקט. תוכלו להיות רגועים – הניסיון והמקצועיות ישמרו על כל זכויותיכם במקביל להוצאת המרב מהפרויקט.

 

עורך דין נדל"ן – ליווי משפטי

שכירת שירותיו של עורך דין נדל"ן לא חייבת להיות רק כשתהיו במהלך הליך משפטי או כאשר תסתבכו עם החוק. דווקא הסיוע שלו יהיה מאוד יעיל בהליכים ארוכי טווח אשר יכולים להתקיים ללא עורך דין אך ברור כי הנוכחות שלו עושה הבדל גדול. הליכים כדוגמת השקעות נדל"ן בתוך המדינה אך בהחלט גם בחו"ל, מכירת נכסים וכל חוזה אשר נראה כי ניתן לחתום עליו לבד אך בהחלט לא מומלץ לעשות זאת.

 

בית משפט

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין