מה חשוב לשאול עו"ד מיסים בשיחת התייעצות?

לפעמים אנחנו זקוקים לסיוע מטעם בעל מקצוע בתחום מסוים. אנחנו יוצרים אתו קשר ומגלים, במהלך שיחת ההתייעצות שאנחנו לא יודעים בכלל מה עלינו לשאול אותו. עורכי דין שבקיאים בתחום המיסים חווים את הסיטואציה הזו לא פעם מצד לקוחות חדשים. אם אתם מתכננים ליצור קשר עם עורך דין שכזה, כדאי שתכינו את עצמכם מראש כדי שתימנעו מהסיטואציה שתוארה קודם לכן. הנה כל השאלות שחשוב שתשאלו את עורך הדין בשיחת ההתייעצות ותימנעו מי נעימות:

 

שאלה מספר 1 – האם יש לך תעודת הכשרה?

יש מי שמרגישים שלא בנוח לשאול בעל מקצוע אם יש לו תעודת הכשרה. הם סבורים שמדובר בשאלה מביכה. אם אתם חושבים כך, אנחנו רוצים להגיד לכם שאתם מפסידים והרבה מהאי נעימות הזו מסיבה פשוטה. בעל מקצוע שיש לו תעודת הכשרה בתחום ישמח לציין בפניכם את כל הפרטים אודות ההכשרה שהוא עבר. לעומת זאת, אם תיצרו קשר עם בעל מקצוע שאין לנו תעודת הכשרה, אתם כנראה תקבלו צרור "קללות" מצדו שתגרום לכם להבין שטעיתם ששאלתם בכלל. זו בעצם הדרך הטובה ביותר לבדוק אם ניצב מולכם בעל מקצוע בעל תעודת הכשרה או איש חסר כל השכלה שמנסה לעשות על גבכם כסף.

 

שאלה מספר 2 – יש לך ניסיון בתחום?

אתם צפויים להשקיע את מיטב כספכם בעורך הדין שניצב מולכם, נכון? אם כך, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין שיש לו ניסיון רב בתחום. ניסיון מקנה לאדם ידע רב, ואתם רוצים לדעת שאתם מסתייעים בבעל מקצוע שיש לו ידע נרחב בתחום כמו למשל עו"ד מיסים משה קריסי  שידוע כעורך דין מיסים בעל ידע רב וניסיון של שנים. כשאתם שואלים את השאלה הזו, כדאי שתתמקדו בעניינים הבאים:

  • כמה שנים אתה בתחום?
  • אילו הצלחות יש מאחוריך?
  • האם ייצגת תיקים מוכרים?
  • האם עסקת בתחום שבו אני מגיע אלייך? ועוד

 

שאלה מספר 3 – יש לך טלפונים להמלצות?

שיחת ההתייעצות מאפשרת לכם לדעת מי נמצא מולכם רגע לפני שאתם מגיעים לשיחה עניינית שתעסוק בנושא שלכם והיא תהיה בתשלום. תנצלו את האפשרות הזו ותבקשו מעורך הדין למסור לכם לפחות 2 טלפונים של לקוחות קודמים שימליצו לכם על שירותיו של עורך הדין. כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון את כל הפרטים החיוביים והשליליים אודות עורך הדין הנבחר.

 

שאלה מספר 4 – מתי אפשר להיפגש אתך?

כדאי שתדעו שיש לא מעט עורכי דין עסוקים בתחום המיסים. יכול להיות שערכתם שיחת התייעצות טלפונית ספונטנית, אבל אם תבקשו להיפגש פנים מול פנים, אתם תגלו שהפגישה תוכל להתקיים רק בעוד כמה שבועות, בעוד אתם צריכים פגישה דחופה. לכן, חשוב שתבדקו מתי אפשר להיפגש. אם תאריך הפגישה שמוצע לכם רחוק מידי, כדאי שתבדקו חלופה אחרת.

עורך דין בכוננות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
הכירו את מאיר בקרמן

עולם המיסים, החזרי המס ובעיות מיסוי שונות הינו רחב וענף וכולל בתוכו תחומים רבים. אנשים רבים נתקלים בבעיות משפטיות הקשורות לעולם המיסים ואובדי עצות משום

איך מוציאים פטור ממס הכנסה?

מי לא מכיר את מס ההכנסה – סכום לא מבוטל (ואפילו מאוד משמעותי עבור רבים) שרובנו משלמים מתוך שכרנו או הכנסותינו החודשיות למדינת ישראל, במטרה

הכירו את מאיר בקרמן

עולם המיסים, החזרי המס ובעיות מיסוי שונות הינו רחב וענף וכולל בתוכו תחומים רבים. אנשים