מה לעשות בעת תאונת דרכים והאם עו"ד יוכל לתת לכם מענה

אם עברתם תאונת דרכים, אתם בוודאי יודעים שאלו רגעים לא קלים שגורמים לכם להרגיש בעיקר תחושת חוסר וודאות.

גם במצבים שבהם מדובר בתאונה הקלה ביותר, הגוף עלול לכאוב והראש עשוי להריץ הרבה מחשבות מבלי באמת להבין – מה צריך לעשות עכשיו? בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע החשוב ביותר בנושא.

 

מה צריך לעשות בתאונת דרכים? שלב מספר 1

לא פעם אנשים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונת דרכים בתור אחד מהמצבים הבאים:

  • מעורבים בתור הולכי רגל
  • מעורבים בתור נהגים
  • מעורבים בתור נוסעים ברכב\אוטובוס או כל כלי תחבורה אחר

ברגע שהייתם מעורבים בתאונת דרכים, אתם צריכים קודם כל ליצור קשר עם עורך דין כדי שזה יספק לכם את כל המידע שאתם צריכים ליישם בשלבים הבאים.

 

מה צריך לעשות בתאונת דרכים? שלב מספר 2

בשלב זה אתם תצטרכו להקשיב לעורך הדין עמו יצרתם קשר. אם למשל פניתם אל עורך דין עומרי שטרן, סביר להניח שתקבלו הנחייה לתעד את מקום האירוע. כיום, יש אפשרות לתעד בקלות באמצעות המכשיר הנייד. כך שאתם צריכים פשוט לצלם כמה תמונות של אזור התאונה. אם אתם פגעתם במישהו או שמישהו פגע בכם, עליכם לצלם את כל הדברים שנוגעים לפגיעה. חשוב מאוד שתעשו זאת כדי שבהמשך, ניתן יהיה להוכיח שכך היה ולא אחרת.

 

מה צריך לעשות בתאונת דרכים? שלב מספר 3

בשלב זה אתם צריכים להחליף פרטים עם המעורבים בתאונה. שימו לב, בעת החלפת הפרטים, אל תסתמכו על מידע בעל פה. כלומר, תבקשו לראות מסמכים מקוריים, כמו למשל:

  • תעודת זהות
  • רישיון נהיגה
  • מסמכי ביטוח ועוד

תצלמו את הפריטים הללו אם לא צילמתם אותם בשלב הקודם ותשמרו עליהם היטב. מרבית עורכי הדין ממליצים לשלוח להם את הצילומים ישירות למייל כדי שאלו לא ילכו לאיבוד.

 

מה צריך לעשות בתאונת דרכים? שלב מספר 4

בשלב זה אתם צריכים להתפנות מהמקום ולגשת בהקדם האפשרי לקבלת טיפול רפואי. יכול להיות שאתם מרגישים שלא נפגעתם כלל ושאתם מרגישים כתמול שלשלום. אם כך, דעו שאתם עדיין צריכים לגשת למיון או למוקד רפואי של קופת החולים שבה אתם מבוטחים. שכן, יכול להיות שאינכם יודעים ואתם סובלים מחבלות פנימיות שיגרמו לתופעות לוואי חמורות רק בהמשך. במידה ולא תגיעו לטיפול כעת, לא תוכלו להוכיח בהמשך כי החבלות הללו אירעו בעקבות התאונה.

 

לסיכום המדריך – דעו שעורך דין יכול לתת לכם מענה

כעת, לאחר שקראתם את השלבים שצוינו לעיל, אתם יודעים שעורך דין יוכל לתת לכם מענה בכל הנוגע למעורבות שלכם בתאונת דרכים. עורך דין מנוסה ינחה אתכם כיצד לפעול בכל שלב ומהם הדגשים שאתם צריכים לשים לב אליהם כדי שתוכלו לקבל פיצויים בהמשך ההליך.

עורך דין

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין תעבורה

לקיחה של עורך דין אשר מומחה בדיני תעבורה מבטיחה ברוב הפעמיים עבור לא מעט נהגים שהואשמו הפחתה בעונש ואף ביטולו. עו"ד בעל ניסיון של שנים

מגוון רחב של עונשים על נהיגה בשכרות

נהגים אשר נתפסו שיכורים עשויים לקבל מגוון רחב של עונשים, בדרגות חומרה משתנות. מהם העונשים? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר בנוגע לעברה של נהיגה

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הינן שכיחות בכל העולם ובישראל כאחד, והינן חלק מהמציאות היומיומית של כולנו. כמעט כל אדם מכיר מישהו או עבר בעצמו תאונת דרכים. כידוע,

האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים

המון פעמים אנחנו עושים כל מיני פעולות שנובעות מחוסר מחשבה ומרצון להשתעשע. מילא אנחנו בתור מבוגרים, שיכולים להביא בחשבון גם את ההשלכות שיכולות להתלוות למקרה,

נהיגה בשכרות בשלב הנהג החדש

אין ספק שההתרגשות של להיות נהג חדש על הכביש לא דומה לשום דבר אחר. ועם זאת, מאוד חשוב לשים לב שלנהג חדש אסור בתכלית האיסור