סיוע משפטי על ידי עורך דין במקרה של תאונת אופנוע

במידה ורוכב אופנוע שנפגע בתאונה מעוניין לקבל פיצוי על נזקיו – הוא נדרש להגיש תביעה על כך.

לפני הגשת התביעה הרוכב נדרש לאסוף מסמכים שונים, וכן לדעת את מי הוא רשאי לתבוע ומהו סכום הפיצויים שהוא עתיד לקבל (במידה והוא זכאי לקבל פיצוי).

מסיבות אלו ומלץ לפנות לאיש מקצוע, שידע להתמודד עם התביעה.

 

מדוע נפגע תאונה נדרש לסיוע משפטי?

כאמור, הליך הגשת תביעה לאחר תאונת אופנוע מלווה בשאלות רבות, שדורשות מענה מאיש מקצוע – עורך דין תאונת אופנוע שעוסק בתחום זה באופן יום יומי, וליווה רוכבי אופנוע רבים שנפגעו בתאונה עד שקיבלו את סכום הפיצויים המקסימליים שמגיעים להם.

 

כמה מהשאלות שעורך דין יוכל לסייע לכם בהן בנושא תאונת אופנוע..

למי מגישים את התביעה?

התביעה לרוב תוגש לחברה בה הרוכב מבוטח בביטוח חובה (מרבית רוכבי האופנועים והקטנועים מבוטחים בחברת " פול – המאגר הישראלי לביטוח רכב"). עם זאת, ייתכנו מצבים בהם ביטוח החובה אינו בתוקף, או שבתאונה נפגע גם הולך רגל. אלו מקרים שבהם התביעה תהיה קצת שונה, ולכן נדרש עורך דין מקצועי ומנוסה שידע בדיוק את מי ניתן לתבוע בכל מקרה ומקרה.

 

אילו מסמכים נדרשים על מנת להגיש את התביעה?

ככל שרוכב אופנוע שנפגע בתאונה יביא יותר מסמכים שיוכלו להעיד על התאונה ועל הנזק שנגרם – כך סביר שתתקבל התביעה שלו לפיצויים, וכן סכום הפיצויים עשוי לעלות בצורה משמעותית.

בין מסמכים אלו נכללים חוות דעת רפואית שבה מפורטים נזקי הגוף שנגרמו לרוכב ופרטי האירוע, אישור משטרתי על כך שהרוכב היה מעורב בתאונת דרכים, ביטוח חובה ורישיון נהיגה בתוקף, וכן כל תיעוד שקיים מזירת התאונה (לרבות נזקי הגוף ונזקי הרכוש שנגרמו).

עורך הדין, שכבר מיומן בהגשת תביעות לפיצויים על תאונות אופנוע, ידע אלו מסמכים בדיוק יהיו רלוונטיים עבור המקרה הספציפי שלכם, וייצג אתכם אל מול חברת הביטוח והמוסד לביטוח לאומי.

 

ייעוץ משפטי – גם בתאונות שמוגדרות "קלות"

מומלץ מאוד לקבל סיוע משפטי, גם אם נזק הגוף שנגרם הוא קל בלבד. ישנם מקרים רבים בהם סמוך לזמן התאונה הפציעות נראות שטחיות ושאינן דורשות טיפול מיוחד, אך לאחר זמן מה מתגלות הפציעות הרציניות יותר (כאבי גב, הגבלת יכולת התנועה ועוד).

בנוסף, ייתכנו מקרים בהם לא רק רוכב האופנוע עצמו הוא שנפגע – אלא בתאונה היו מעורבים גם צדדים שלישיים (בעל רכב או הולך רגל).

במצבים אלו, חשוב שיהיה לצדכם עורך דין שמכיר את ההליך לעומק ונתקל במקרים רבים של תאונות אופנוע. עורך הדין ידע להפנות אתכם לבדיקות רפואיות חשובות בעת הצורך, כדי שתוכלו לגלות מבעוד מועד פציעות רציניות ולטפל בהן בהקדם – וכן גם לקבל עליהן סכום פיצויים גבוה יותר.

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין תעבורה

לקיחה של עורך דין אשר מומחה בדיני תעבורה מבטיחה ברוב הפעמיים עבור לא מעט נהגים שהואשמו הפחתה בעונש ואף ביטולו. עו"ד בעל ניסיון של שנים

מגוון רחב של עונשים על נהיגה בשכרות

נהגים אשר נתפסו שיכורים עשויים לקבל מגוון רחב של עונשים, בדרגות חומרה משתנות. מהם העונשים? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר בנוגע לעברה של נהיגה

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הינן שכיחות בכל העולם ובישראל כאחד, והינן חלק מהמציאות היומיומית של כולנו. כמעט כל אדם מכיר מישהו או עבר בעצמו תאונת דרכים. כידוע,

האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים

המון פעמים אנחנו עושים כל מיני פעולות שנובעות מחוסר מחשבה ומרצון להשתעשע. מילא אנחנו בתור מבוגרים, שיכולים להביא בחשבון גם את ההשלכות שיכולות להתלוות למקרה,

נהיגה בשכרות בשלב הנהג החדש

אין ספק שההתרגשות של להיות נהג חדש על הכביש לא דומה לשום דבר אחר. ועם זאת, מאוד חשוב לשים לב שלנהג חדש אסור בתכלית האיסור