האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים

המון פעמים אנחנו עושים כל מיני פעולות שנובעות מחוסר מחשבה ומרצון להשתעשע. מילא אנחנו בתור מבוגרים, שיכולים להביא בחשבון גם את ההשלכות שיכולות להתלוות למקרה, אבל בתור ילדים – בוודאי שאין להם כל מושג מה עלולה לגרום פעולה אחת קטנה שלהם. בכל הנוגע לתחום התחבורה – נשאלת השאלה האם משחק ילדים ברכה מהווה תאונת דרכים, שכן ברור מצד אחד שמדובר כאן על ילדים קטנים וחסרי ישע, ומצד שני מדובר בנזק שעלול להיות הרסני וקטלני. אז בואו נבדוק ביחד איך העניין הזה בא לידי ביטוי בעולם המשפט.

 

משחק ילדים ברכב – לא שחור ולבן

להבדיל מחוקים רבים שנחקקים בתחום התעבורתי, חוקים מסויימים צריכים להיבדק היטב ולעומק לפני שהם מקבלים תוקף משפטי בזמן דיון בתיקים מסויימים. בכל הנוגע למשחק ילדים ברכב, העניין הוא לא כל כך פשוט.

על מנת לקבוע האם משחק ילד ברכה מהווה תאונת דרכים, יש בשלב הראשון לפנות אל ההגדרה הראשונית, זו שקבועה בסעיף 1 של חוק הפיצויים. הגדרה זו מונה 6 רכיבים, וביניהם מאורע, נזק גוף, עקב, שימוש, ברכב מנועי, למטרות תחבורה. כל רכיבים אלו אמורים להתקיים באירוע על מנת שיעמוד בתור תאונת דרכים.

 

ומה קורה במידה ולא?

במידה ואחד או יותר מהרכיבים אינם מהווים חלק מהאירוע שהתרחש, ניתן לפנות אל עבר החזקות המרבות הקבועות על פי הגדרת תאונת דרכים בסעיף 1 של החוק. בשלב האחרון יש לבדוק על פי החזקה הממעטת בסעיף 1 של החוק האם המאורע אינו מוגדר בתור תאונת דרכים.

 

כמה סיבוכים, אני בסך הכל רוצה לטפל במקרה שקרה לי

אנחנו מבינים לגמרי את התסכול הכרוך במשחק ילדים ברכב אשר גרם לתאונת דרכים, ואכן מדובר כאן על תחום קצת אפור ובעייתי – אבל אין כל סיבה להתמודד עם העניין הזה לבד. זה הזמן המשלם להכיר את עורכת דין יערית אוליאל, עורכת דין המתמחה בתחום התחבורה.

 

האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים? אל דאגה, אתם לא לבד

אז קודם כל חשוב להבין שמשחק ילדים ברכה מהווה תאונת דרכים, כך נקבע. מובן לגמרי שילדים שנכנסים לתוך הרכב או משחקים בו מחוצה לו עושים זאת בתום לב, אך תוצאות המשחק עלולות להיות הרסניות לפחות כמו תאונות דרכים שמתרחשות על ידי נהגים בוגרים והולכי רגל, לדוגמה.

בשביל לגעת בכל הפרטים הקטנים ותתי הסעיפים, כדאי לשכור את שירותיה של עורכת דין יערית אוליאל. עורכת דין יערית אוליאל לא תשאיר אתכם לבד במערכה, ותלווה אתכם לאורך כל הדרך – מרגע התאונה ועד קבלת הפיצויים המגיעים לכם בגין המקרה.

 

אתם צריכים מישהו שיעמוד מאחוריכם

עורכת דין יערית אוליאל היא האדם הנכון בשבילכם, עם ניסיון רב שנים ותיקים רבים שטופלו על ידה בהצלחה.

 

התנגשות רכבים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין תעבורה

לקיחה של עורך דין אשר מומחה בדיני תעבורה מבטיחה ברוב הפעמיים עבור לא מעט נהגים שהואשמו הפחתה בעונש ואף ביטולו. עו"ד בעל ניסיון של שנים

מגוון רחב של עונשים על נהיגה בשכרות

נהגים אשר נתפסו שיכורים עשויים לקבל מגוון רחב של עונשים, בדרגות חומרה משתנות. מהם העונשים? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר בנוגע לעברה של נהיגה

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הינן שכיחות בכל העולם ובישראל כאחד, והינן חלק מהמציאות היומיומית של כולנו. כמעט כל אדם מכיר מישהו או עבר בעצמו תאונת דרכים. כידוע,

נהיגה בשכרות בשלב הנהג החדש

אין ספק שההתרגשות של להיות נהג חדש על הכביש לא דומה לשום דבר אחר. ועם זאת, מאוד חשוב לשים לב שלנהג חדש אסור בתכלית האיסור