זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הינן שכיחות בכל העולם ובישראל כאחד, והינן חלק מהמציאות היומיומית של כולנו. כמעט כל אדם מכיר מישהו או עבר בעצמו תאונת דרכים. כידוע, מדובר באירוע טראומטי, בלתי צפוי ובעל השלכות רבות. עקב כך, ניתן להבחין במגמה של זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים. תאונות דרכים עשויות להוביל לנזקי גוף, נזקי רכוש, טראומה, אובדן כושר עבודה, הפסד של ימי עבודה, ובמקרים מסוימים אף למוות בטרם עת. לכן, חשוב במיוחד לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות עם עורך דין אשר מתמחה בתחום ויכול לסייע בהגשת תביעה, וקבלת הפיצוי המלא.

 

מדוע ניתן להבחין במגמה הולכת ועולה של זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

רבים אשר עוברים תאונות דרכים וחווים נזק נפשי, פיזי, ושל רכוש פעמים רבות חווים תסכול רב מול הגורמים השונים, חברות הביטוח וכדומה. יש מי שנוטה לחשוב כי בעקבות זיוף של מסמך כזה או אחר, או פציעה, יוכל לקבל פיצוי גבוה יותר. חשוב לקחת בחשבון כי מדובר באקט פלילי לכל דבר, אשר יכול להתגלות באופן בלתי צפוי, ולהוביל בסופו של דבר לענישה, ולעיתים אף למאסר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי נדרש ידע מקצועי וניסיון על מנת לזהות זיוף הן של פציעה והן של מסמכים שונים. לכן, יש לפנות לעורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום.

על מנת למזער את האפשרות של זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים חשוב כי בעת תאונה תזכרו לאסוף כמה שיותר פרטים. בנוסף, השתדלו להחתים את הנהג הפוגע על אישור כי אכן הוא האשם, מהסיבה הפשוטה כי פעמים רבות הנהג מודה באשמה בעת המקרה, אך חוזר בו בהמשך.

 

כך תחסכו זמן יקר ותזכו במלוא הפיצוי המגיע לכם עקב תאונת דרכים

סוגיה מהותית בקשר לתביעות תאונות דרכים היא מרמה בנוגע לשיעור הנזק. לא פעם, תובעים אשר נפגעו במידה כזו או אחרת בתאונת דרכים מנסים להונות את חברת הביטוח באשר לנזק אשר נגרם במהלך התאונה. הונאה זו יכולה לבוא לידי ביטוי על ידי הגשת מסמכים מזויפים, הגשת נתונים לא נכונים ביחס להכנסות ועוד, במטרה לזכות בפיצוי גבוה יותר. כאשר אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין מומחה, אתם מבטיחים לעצמכם הליך אפקטיבי, מהיר ומקצועי יותר. ההצלחה של תביעות תאונות דרכים מתבססת על איסוף וארגון החומרים השונים לכדי ראיות. עם זאת, החשוב מכל הוא ידיעת החוקים השונים בתחום. מקרים רבים של תאונות דרכים יכולים להסתיים בקבלת פיצוי קטן, ולו רק בעקבות עיכוב בפניה למשרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום.

 

משרד עו"ד יערית אוליאל הינו משרד מקצועי ובעל ניסיון רב אשר מתמחה בתחום של דיני תעבורה ובנושא זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים בפרט. כיום, המשרד גאה להיות מוביל בתחומו, ולהעניק לכל לקוח שירות אישי, מקצועי ומהיר.

תאונות דרכים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין תעבורה

לקיחה של עורך דין אשר מומחה בדיני תעבורה מבטיחה ברוב הפעמיים עבור לא מעט נהגים שהואשמו הפחתה בעונש ואף ביטולו. עו"ד בעל ניסיון של שנים

מגוון רחב של עונשים על נהיגה בשכרות

נהגים אשר נתפסו שיכורים עשויים לקבל מגוון רחב של עונשים, בדרגות חומרה משתנות. מהם העונשים? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר בנוגע לעברה של נהיגה

האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים

המון פעמים אנחנו עושים כל מיני פעולות שנובעות מחוסר מחשבה ומרצון להשתעשע. מילא אנחנו בתור מבוגרים, שיכולים להביא בחשבון גם את ההשלכות שיכולות להתלוות למקרה,

נהיגה בשכרות בשלב הנהג החדש

אין ספק שההתרגשות של להיות נהג חדש על הכביש לא דומה לשום דבר אחר. ועם זאת, מאוד חשוב לשים לב שלנהג חדש אסור בתכלית האיסור