הפיצויים שתקבלו על תאונת דרכים בגינה נגרם נזק לגופכם

עברתם תאונת דרכים? נגרם לכם נזק לגוף? מבולבלים, כואבים ורוצים לדעת כמה מגיע לכם? זה הזמן לעשות לכם קצת סדר בתהליך ואיך תקבלו את כל הפיצויים שלכם בחזרה.

 

מה אומר נזק לגוף?

תאונת דרכים עלולה לגרום לפציעה חמורה ואף להיות קטלנית. על כן אנו הנוסעים בכבישים נדרשים בזהירות יתרה בעת ההימצאות בדרכים. יחד עם זאת, לא תמיד אנו שולטים בכל ולעיתים אנו עלולים להיקלע לתאונת דרכים, בין אם באשמתנו ובין אם לאו. במצבים כאלה עלול להיגרם נזק הן לרכוש והן לגופנו.

משמעות נזק גופני הינה כל פציעה או פגיעה בכל איבר בגוף, בין אם שטחית ובין אם עמוקה. הפציעה עלולה לגרום לנזק גופני ארוך טווח או לנזק מיידי, ובכל מקרה כאשר מדובר בפגיעה בגוף תיחשב לפגיעה גופנית. כל הפגיעות הגופניות ידרשו הסתכלות של איש מקצוע רפואי אשר יקבע האם יש צורך בטיפול ומה משך הטיפול המומלץ. על כל פציעה גופנית מגיע לכם פיצויים כספיים. למידע נוסף על פיצויים כספיים מתאונות דרכים, תוכלו לבקר באתר https://us-lawoffice.co.il.

 

כמה מגיע לכם על נזק גופני?

מבחינת תשלומי פיצויים, תוכלו לקבל החזרים רפואיים מלאים על פגיעה פיזית בגין תאונת דרכים. הפיצוי הכספי אשר תקבלו תלוי כמובן בכיסוי הביטוחי שלכם ובאופן התביעה לפיצויים. יחד עם זאת, כדאי שתדעו שבאופן עקרוני מגיעים לכם פיצויים מלאים בגין הפגיעה.

הפיצויים כוללים: טיפול רפואי ראשוני, טיפולים רפואיים מתמשכים ואשפוזים במידת הצורך, שיקום לפי משך זמן ופיזיותרפיה, החזרי הוצאות רפואיות נלוות, פיצויים בגין אובדן כושר עבודה נלווה לפציעה ואף פיצויים נוספים בגין הפסדים כספיים שונים הנלווים לפציעה.

גובה הפיצויים נקבע לפי מדדים עתידיים לרוב המסתמכים על הערכות רפואיות. אם בעתיד תראו המשך נזקים כספיים בשל הפגיעה הגופנית מהתאונה, תוכלו לדרוש פיצויים גם אז.

 

איך תשיגו את הפיצויים?

על מנת לקבל את הפיצויים בגין פגיעה גופנית מתאונת דרכים, יהיה עליכם לפנות לעורך דין המתמחה בתחום זה. תביעת הפיצויים נעשית לרוב כלפי חברת הביטוח שלכם או חברת הביטוח של הרכב הפוגע. מי שישלם את הפיצויים יהיה מי שיהיה האחראי לתאונה, כאשר את האחריות יקבע חוקר תאונות דרכים. לכם אין מה לדאוג באשר לנושא האחריות, שכן עורך דינכם יטפל בכל הקשור בהליך התביעה. כל שעליכם לעשות יהיה לספק את כלל המידע לעורך הדין שתבחרו ולתת לו לטפל עבורכם בתביעה.

 

עוד על התהליך המשפטי

הליך תביעת נזקי גוף בגין תאונת דרכים הינו כזה שעלול לקחת זמן וידרוש מכם לעבור מספר הערכות רפואיות. במידה ונפגעתם באופן פיזי בתאונת דרכים, כדאי שתהיו ערוכים לתהליך הדרוש בתביעת הפיצויים. אומנם מדובר בתהליך מורכב ולעיתים ארוך, אך בסופו של דבר מדובר בהליך שלרוב הינו הכרחי כדי לסייע לכם לשקם את חייכם.

 

איש משפט

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין תעבורה

לקיחה של עורך דין אשר מומחה בדיני תעבורה מבטיחה ברוב הפעמיים עבור לא מעט נהגים שהואשמו הפחתה בעונש ואף ביטולו. עו"ד בעל ניסיון של שנים

מגוון רחב של עונשים על נהיגה בשכרות

נהגים אשר נתפסו שיכורים עשויים לקבל מגוון רחב של עונשים, בדרגות חומרה משתנות. מהם העונשים? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר בנוגע לעברה של נהיגה

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הינן שכיחות בכל העולם ובישראל כאחד, והינן חלק מהמציאות היומיומית של כולנו. כמעט כל אדם מכיר מישהו או עבר בעצמו תאונת דרכים. כידוע,

האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים

המון פעמים אנחנו עושים כל מיני פעולות שנובעות מחוסר מחשבה ומרצון להשתעשע. מילא אנחנו בתור מבוגרים, שיכולים להביא בחשבון גם את ההשלכות שיכולות להתלוות למקרה,

נהיגה בשכרות בשלב הנהג החדש

אין ספק שההתרגשות של להיות נהג חדש על הכביש לא דומה לשום דבר אחר. ועם זאת, מאוד חשוב לשים לב שלנהג חדש אסור בתכלית האיסור