האם קניית דירה להשקעה חייבת להיות מלווה בעו"ד

עולם הנדל"ן מציע בתוכו הזדמנויות כלכליות נהדרות לכל אזרח.

בעלות  על נכס, ניהולו, החזרת השקעה ועליית ערך הנכס יכולים להפוך את מצבו הכלכלי של אזרח מטוב למצוין ולהרחיב את ההזדמנויות שלו.

היום יותר מתמיד, חשוב שילווה אתכם עורך דין המתמחה בענייני נדל"ן ונזיקין, בגלל הערך המוסף הכלכלי, המשםטי ועוד גורמים רבים.

 

עורי דין מומחים בנדל"ן

יש תחומי התמחות רבים לעורכי דין בכל הנוגע למערכת המשפט הישראלית. ניתן למצוא בקלות עורכי דין שמתמחים בנדל"ן, נזיקין, רכוש ותביעות קטנות. כל אלו יכולי לסייע מאוד בכל התהליך של רכישת דירה להשקעה בארץ ותת לכם נחת משפטית בתוך התהליך.

 

נקודת מבט כלכלית

עורכי דין המומחים בנדל"ן יכולים לתת לכם ייעוץ בנוגע למחירים וההשלכות הכלכליות בכל הנודע להתחייבות האזרח מול המדינה בתהליך רכישת דירה. הבנת הזכויות והחובות של בעל נכס מול חובות וזכויות בחוק הישראלי. הבנת הטבות המס והנחות רכישה יוכלו להקל על התשובה לשאלות רבות כמו איפה כדאי לקנות דירה להשקעה 2022.

 

ליווי משפטי מול המוכר

עורך דין שנוכח בתהליך רכישת דירה יכול לסייע לכם בהורדת המחיר והבנת ההשלכות הכרוכות ברכישת דירה שיש בה צורך בתחזוקה מיידית. מה הכוונה? ביכולותיו לסייע לכם בניסוח המשפטי של החוזה בהליך הרכישה ולחייב את המוכר בפיצויים כלכליים במידה ומתגלים נזקים או עבודות תחזוקה שנמצאות תחת אחריותו טרם הרכישה.

 

השלכות על המשכירים העתידיים

עורך דין שנוכח בכל תהליך רכישת הדירה יוכל לעזור לכם לנסח את החוזה העתידי מול מהשכירים. בגלל הנוכחות והמעורבות שלו בתהליך, הוא מכיר את הנכס, את הצרכים של בעל הדירה ואת התקלות הצפויות. בזכות הידע של כל אלו הוא יוכל לעזור לכם לנסח חוזה זכירות ולחייב את המשכירים לשמירה, תחזוקה ותשלומי פיצויים במדיה ויפרו נהלי אחזקה ושירה על הנכס.

 

השקעה שמחזירה את עצמה

שירותי עורך דין מין הסתם עולים כסף. העניין הוא מאוד פשוט: השקעה בנכס היא הרבה יותר מהחזר השקעה. מדובר בלייצר לעצמכם נכס לכל החיים במדינת ישראל. גם אם תעברו ממנו גם אם יהיה תמיד להשכרה, נכס הוא שמי והוא יוכל לעבור במשפחה, בין חברים ולשמש אתכם בעוד דרכים רבות בהמשך החיים.

 

תשקיעו בעצמכם ובנכס

מילים רבות נכתבו פה על שירותיו של עורך דין והיתרונות הרבים שיש לכך. כדי לסכם את מילים אלו בקצרה, אפשר פשוט להגיד שהוא מגן עליכם מכל נקודת מבט שיכולה להכניס אתכם לתסבוכת משפטית: חוזה מנוסח היטב מול משכירים, הגנה עליכם מפני נזקים שמשאיר בעל הכנס הקודם, היכרות הנכס והגנה עתידית במצבים משפטיים שונים ועד יתרונות רבים מדי מכדי לפרט פה.

השקעה בעורך דין שוות ערך להשקעה בנכס שלכם – טווח ארוך וביטחון.

קניית בית

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת