האם ניתן למחוק נקודות תעבורה שנצברו על הכביש?

הכביש הוא מקום מסוכן ביותר, לכן יש חשיבות רבה לאכיפת חוקי התנועה, ולניסיון לשמור על הכביש כמרחב נעים ובטוח כמה שניתן.

אחד מהחוקים שנוגעים לבטיחות בדרכים, קובע כי עבירות מסוימות מובילות לצבירת נקודות, למשל – מהירות גבוהה באופן חריג תיתן לנהג מספר נקודות.

הנקודות נאספות ואם הן מגיעות לסכומים גדולים הרישיון נשלל לתקופה מסוימת, או שמתבצעים עונשים אחרים.

 

היעזרו בעורך דין מקצועי

פעמים רבות נעשה עוול עם אנשים, כלומר – נצברות לנהגים מסוימים נקודות שלא בצדק, או נשלל למשהו רישיון לא בצדק. במצב כזה הנהג הנאשם מרגיש חסר אונים – הוא יודע שזה לא מגיע לו אבל אין לו איך להתמודד. כדי לעשות צדק ולנקות את עצמכם מהחוב המיותר הזה, כדאי לכם לפנות לאיש מקצוע כמו עורך דין תעבורה בבאר שבע שמתמחה בנושא. לא מומלץ לצאת להליך המשפטי מבלי עזרה של עורך דין צמוד.

 

מה עורך הדין יעשה?

עורך הדין יכול להדריך אתכם כיצד לפעול נכון. ראשית, הוא יבדוק את כל הפרטים של המקרה ויחליט אם יש טעם לפנות לבית הדין ולנסות להיאבק. במידה ויהיה טעם הוא ילווה אתכם, ייצג אתכם, יכין את הטיעונים והראיות המתאימים וכיוצא בזה. בלי עורך דין לא תוכלו לנצח ולהגיע אל הצדק. חשוב להילחם באי צדק, במיוחד במחיר של שלילת רישיון או עונש אחר.

 

מתי הנקודות נמחקות לבד?

יש מצבים בהם אין צורך בעורך דין שיבצע מחיקת נקודות תעבורה. כשלמשהו יש הרבה נקודות הוא יכול לנסות לנהוג בבטחה ועל פי החוקים לתקופה ארוכה, מספר שנים, ואז הנקודות יימחקו מעצמן ללא צורך במאבק. כלל זה חל על מקרים בהם לנהג אין יותר מ- 36 נקודות, כיוון שאז תהיה שלילה זמנית של הרישיון.

 

איך לבחור עורך דין?

  1. חשוב לבחור בעורך דין מומלץ, כיוון שהמלצות הן השיקוף האמין היחיד לאיכות ולמקצועיות של עורך הדין, ושל כל דבר אחר שתבחרו בו.
  2. בחרו עורך דין שמתמחה בתחום התעבורה, ובמיוחד במחיקת נקודות תעבורה. עורך דין שעוסק בתחום אחר לא יועיל לכם במיוחד.
  3. סירקו את אתרי האינטרנט השונים, על מנת לגלות את ההיצע הרחב של עורכי הדין. תוכלו לקרוא על כל עורך דין ולבחור את זה שמתאים לכם ושיהיה לכם נוח איתו.

 

לסיכום – שמרו על עצמכם בכביש!

הכביש הוא מקום מסוכן, על אף שכולנו לא חושבים על זה רוב הזמן. הדבר החשוב ביותר הוא לנסוע בבטחה כדי לשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם. במידה ולא שמרתם על החוקים וצברתם נקודות, חשוב שתדעו שניתן לטפל בזה ולמחוק אותן. אם הנקודות שצברתן לא מוצדקות, עורך דין תעבורה יוכל לסייע לכם לפתור את הבעיה ולמחוק את הנקודות.

 

משקל

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין תעבורה

לקיחה של עורך דין אשר מומחה בדיני תעבורה מבטיחה ברוב הפעמיים עבור לא מעט נהגים שהואשמו הפחתה בעונש ואף ביטולו. עו"ד בעל ניסיון של שנים

מגוון רחב של עונשים על נהיגה בשכרות

נהגים אשר נתפסו שיכורים עשויים לקבל מגוון רחב של עונשים, בדרגות חומרה משתנות. מהם העונשים? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר בנוגע לעברה של נהיגה

זיוף פציעה בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הינן שכיחות בכל העולם ובישראל כאחד, והינן חלק מהמציאות היומיומית של כולנו. כמעט כל אדם מכיר מישהו או עבר בעצמו תאונת דרכים. כידוע,

האם משחק ילדים ברכב מהווה תאונת דרכים

המון פעמים אנחנו עושים כל מיני פעולות שנובעות מחוסר מחשבה ומרצון להשתעשע. מילא אנחנו בתור מבוגרים, שיכולים להביא בחשבון גם את ההשלכות שיכולות להתלוות למקרה,

נהיגה בשכרות בשלב הנהג החדש

אין ספק שההתרגשות של להיות נהג חדש על הכביש לא דומה לשום דבר אחר. ועם זאת, מאוד חשוב לשים לב שלנהג חדש אסור בתכלית האיסור