איך לקנות נכסים בארצות הברית

אנשים רבים שוקלים בשנים האחרונות לקנות נכס בארצות הברית, זאת בעקבות אי יציבות בנדל״ן הישראלי בשנים האחרונות.

יש לא מעט משקיעים שבטוחים שעסקה של קניית נכס בארצות הברית, דיי דומה לקניית נכס בישראל.

יש הבדל מאוד גדול בין עסקאות אלו, ובכדי להרוויח כסף ולא להפסיד אותו, עליכם לפעול בצורה מחושבת וזהירה במיוחד.

 

קנייה של בית בארצות הברית

קנייה של בית בארצות הברית יכולה להיות מאוד שונה מקנייה בית או דירה, או כל נכס, בישראל. כדי לקבל תמונת מצב נכונה, צריך להבין את הבדל סוגי הבניה. מבנים בישראל למשל, עשויים מבטון, בארצות הברית הם לרוב בנויים מעץ. בתים בישראל לא תמיד מחייבים תחזוקה, לעומת ארצות הברית שחייב תחזוקה שוטפת.

בתים בישראל נהנים מהשבחה בערך שלהם ולעומת זאת, בארצות הברית לא תמיד תהיה השבחה לנכס. בתים בישראל משרתים אוכלוסייה חזקה, בארצות גם אוכלוסיות מוחלשות גרה בבתים.

 

עשו זאת מסודר

קנייה של נכס בארצות הברית יכולה לעשות בצורה מאוד מבולגנת וגם אקראית על ידי התקלות בנכס לבדכם, או באמצעות חברה של השקעות בחול. קנייה של נכס בחו״ל צריכה להיות תחת מחשבה ותכנון מקדים לפי שלבים שיהיו מוגדרים מראש.

לרוב מומלץ לעבוד לבד, או עם עורך דין. למשל, עורך דין מקרקעין בחדרה יכול להיות עורך דין הנמצא בארץ, אך לא יגבה ממכם סכום רב כמו חברות תיווך למיניהן. כך שהוא גם יעסוק בתחום שאותו אתם זקוקים ייעוץ, וכך גם יוכל להיות שם למען האינטרסים שלכם.

 

למה חשוב לשים לב

חשוב מאוד לזכור שבתחום ההשקעות שהן מעבר לים, יש לא מעט שרלטנים וחובבים שמנסים בעיקר להרוויח על גבם של אחרים. ישנם גם חברות מקצועיות ואמינות שמבקשות לשרת את הלקוח בצורה הכי נאמנה שיש.

חשוב לבדוק זאת מבעוד מועד, לגבי חברת השיווק שאליה אתם פונים. בדקו שיש לחברה זו משרדים מסודרים, שיש מישהו מאחורי הכתובת הרשומה, כרטיס ביקור, או באתר האינטרנט עובדים אנשים שאפשר לפנות אליהם במידה ותצטרכו.

 

שותפים אמינית

חשוב לוודא שמדובר בשותפים אמינים שאיתם יהיה מומלץ לכם לעבוד. כל עסקה של נכס בארצות הברית יש לבצע באמצעות ביטוח רכישה. ביטוח הרכישה יוכל להבטיח בעלות על נכס תעבור לידי הקונה כאשר הנכס נקי מכל חוב. שזה יהיה יוכל להיות לטובתכם במקרה ויש בעיה משפטית או משהו אחר לאורך ההיסטוריה של הכנס. לחוות דעת משפטית ולעורכי דין מומלצים בתחום, היכנסו עכשיו אל

https://www.ashlaw.co.il

 

לסיכום

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים רוצים לרכוש נכסים מעבר לים, בעיקר בארצות הברית. חשוב לשכור שנכסים בארצות הברית הם שונים מנכסים בארץ. חשוב לעשות את הרכישה באופן מסודר ולשים לב שמדובר בחברת השקעות אמינה, אם תבחרו בה. מומלץ להיוועץ עם עורך דין לאורך כל התהליך, על מנת לעשות זאת באופן המוסדר ביותר.

 

כסף ומטבעות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת