2 סימנים שאתה זקוק לשירותיו של עורך דין תכנון ובניה

החוק שנוגע להליך של תכנון ובנייה ידוע כחוק שזכה לשם קצר וקליט במיוחד, אבל האמת היא, שמה שעומד מאחורי החוק המדובר זה הרבה חוקים סבוכים שאתם כנראה לא מכירים אותם באופן מעמיק. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את הסימנים שיגרמו לכם להבין שעליכם לפנות אל עורך דין תכנון ובנייה שילווה אתכם בהליכים שונים שהחוק נוגע להם. הישארו אתנו ותקבלו את המידע המקיף בתחום.

 

תכירו את הרקע לכתיבת מדריך זה

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו עומדים אל מול חוק התכנון והבנייה שמפחיד אנשים רבים. שכן, רצינו להוסיף תוספות בנייה לבית ולא ידענו בכלל שמדובר בעניין שנחשב כלא חוקי. למזלנו, שוחחנו על העניין עם אנשים שמבינים בתחום והתברר לנו, רגע לפני שהתחלנו בהליך שיש כאן סימנים שמראים לנו אנו זקוקים לשירותיו של עורך דין תכנון ובנייה. כשהבנו שמדובר בעניין שנוגע לאנשים רבים, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא. אנו רוצים להודות לגורמים שסייעו לנו בהצגת סימנים נוספים. שכן, בזכותם, מדריך מקיף זה יוצא לאור והוא צפוי להביא למודעות רחבה בנושא.

 

הסימן ה – 1 שיצביע על כך שאתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תכנון ובנייה

אם קיבלתם לאחרונה זימון ועליכם להופיע בוועדת ערר מחוזית  שנוגעת להליכים של תכנון ובנייה, אתם צריכים לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין תכנון ובניה שילווה אתכם בהליך. שכן, לעורך הדין יש תפקיד חשוב מאוד בוועדות אלו. הוא מכיר את התחום באופן מעמיק ויודע את כל החוקים בנושא. הגעה עם עורך דין לוועדה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

 

הסימן ה – 2 שיצביע על כך שאתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תכנון ובנייה

הסימן השני בא לידי ביטוי במצבים שבהם אתם רואים שיש לכם צורך בהגשת בקשה לשימוש חורג. שכן, מדובר בעניין שמצריך מכם חוות דעת מקצועית מכמה בעלי מקצועות שעוסקים בתחום וכמובן שאחד מהם הוא עורך דין תכנון ובנייה.

 

תבחרו בעורך דין מומלץ ומקצועי

חשוב מאוד לציין בפניכם כי עליכם לבחור בעורך דין מקצועי שהומלץ לכם על ידי גורמים שאתם סומכים עליהם. שכן, בחירה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מקבלים את הליווי שאתם זקוקים לו. עורך דין שמתמחה בתחום התכנון והבנייה יוכל לעמוד לצדכם לאורך ההליך כולו ולסייע לכם במצבים הבאים:

  • ליווי בהליך התכנוני
  • סיוע בתשלום האגרות וההיטלים ועוד

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 2 הסימנים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם צריכים לפנות אל עורך דין תכנון ובנייה. כעת, כשאתם יודעים בדיוק מהם הסימנים הללו, נותר לכם רק לבדוק אם הם הופיעו אצלכם לאחרונה. אם כן – דעו שזה הזמן המתאים לפנות אל עורך דין מומלץ לקבלת ליווי.

עורך דין

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך