מהי שליחות משפטית – 5 טיפים כיצד לשלוח עם שליח

בעולם המשפטי כולו, אחד מהכלים החיוניים והשימושיים ביותר הוא השליחויות המשפטיות. בעיקרון, כאשר מרבית התקשורת בין עורכי דין, תובעים, סנגורים, לקוחות ונאשמים ואפילו בתי המשפט, נערכת בתצורה כתובה, חשוב להבין כי לדברים יש ערך עצום. על אחת כמה וכמה בעולם בו הכתוב משליך על חייהם של המעורבים בהליכים המשפטיים וכל חריגה מסמכות, או חשיפה של פרטים אישיים יכולה להוות סכנה ממשית לפגיעה בתיק. לפיכך, אין זה מפתיע לגלות כי משרדי עורכי דין ומערכת המשפט הישראלית מבוססים רובם ככולם על שירותי שליחויות משפטיות מקצועיים, ששומרים על דיסקרטיות מלאה ומאפשרים מעקב אחר חומרים ואופן העברתם.

 

הטיפים הכי חמים למשלוחים משפטיים מעולים

כדי לשמור על רמת שירותים מעולה ללקוחות שלכם ולאפשר לכל אחד ואחת מהם להרגיש הכי בטוחים שיש, אתם רוצים לאפשר שירותים משפטיים איכותיים. ולכן, אספנו לכם חמישה טיפים מצוינים למשלוחים משפטיים:

  1. בקשו ליצור סדר איסוף ברור אל מול חברת השליחויות. כך עובדי המשרד לא יאלצו לנסות כל יום מחדש לפענח את מועד הגעתו של השליח. כמו כן, אם אין לכם צורך באיסוף יומי של מוצרים, קבעו יום אחד בשבוע בו יגיע השליח ויבצע את ההעברות.
  2. במידה ויש צורך להוציא משלוחים דחופים אתם רוצים לעשות את כל המאמצים על מנת להשקיע כמה שפחות כספים וכמה שיותר מאמצים לחלוקה נכונה ומהירה של השליחויות, להזמנת שליחויות משפטיות לחצו כאן.
  3. בשליחויות משפטיות אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מפקידים את המסמכים בידיהם של שליחים אמינים וחברות מנוסות בתחום. ולכן מומלץ לבחור בחברות שיש להן מוניטין חיובי בשוק ויכולות לענות על צרכים במהירות האפשרית.
  4. אל תהססו לבקש מהשליח לאמת את זהותו של מקבל החבילה. על אחת כמה וכמה אם מדובר על תחומי עיסוק רגישים כמו דיני חוזים ודיני משפחה, אתם לא רוצים להיות אחראיים לזליגת מיד בתיק ולפגיעה בלקוחות.
  5. כמו כן, חובה עליכם לבקש אישורי מסירה של הלקוחות, כדי שלא יהיו בעתיד טענות כנגד השירותים שלכם.

 

ליווי מקצועי אמין – גם בעולם המשפטי

כלל ואתם רוצים להביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות של הצוות שלכם, חשוב להבין כי שירותי משלוחים דיסקרטיים בעולם המשפטי הם חובה. אי אפשר לסמוך על חברות כמו דואר ישראל, במיוחד לא לאור העבודה שאתם צריכים לפעמים לעמוד בדד ליין מאוד ספציפי ואין מנוס משימוש בשליחות מקצועית. זו היא בדיוק הסיבה שבגללה רבים מאוד ממנהלי משרדי עריכת הדין בישראל, מתקשרים עם חברות כבר בשלבים הראשוניים לפעילות המשרד ומנסים למצוא את המשלוח האופטימלי איתו ניתן לצאת לעבודה סדירה. אז גם אתם, חייבים לשמור בעצמכם על הסטנדרט המקובל בשוק, ולספק משלוחים אמינים ובטוחים.

 

שליח מקצועי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך