מפתח תקווה לניו יורק סיטי – איך תהפוך לסוחר בורסה ממולח

המסחר בבורסה נותן לכל אחד מאיתנו הזדמנות לקחת חלק בשוק ההון, בלי קשר להון העצמי שלו. ניהול נכון של השקעות בבורסה יכול להניב לכם רווחים גבוהים ולהפוך אתכם לאנשים עשירים יותר. עם זאת, המסחר בבורסה הוא דבר מורכב מאוד, ויש לא מעט דברים שצריך לדעת לפני שנכנסים אליו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על חלק מהם.

 

מסחר בבורסה

מסחר בבורסה הוא אפיק השקעה שקיימת בכל העולם. בתור מי שרוצים להיכנס לתחום הזה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על השקעה בבורסה למתחילים. הדבר הראשון הוא להבין איך בדיוק עובדת הבורסה. הבורסה, בדיוק כמו כל שוק אחר, היא מקום שבו יש מוכרים וקונים. ההבדל היחיד הוא שהמוצר שאותו מוכרים וקונים בבורסה הוא מניות.

 

מניות

אל הבורסה מגיעות חברות שמציעות למכור חלק מהחברה תמורת הכסף של הקונה. האינטרס של החברה הוא לקבל את הכסף בצורה מידית, כיון שהיא זקוקה לו לצורך פיתוח, ואילו הקונה פחות זקוק לכסף באופן מידי. צורת הרווח של הקונה היא במקרה שבו החברה תרוויח, הערך שלה יעלה והוא יוכל למכור את החלק שהוא קנה בסכום גבוה יותר.

 

התחילו עם חברות מוכרות

בתור מתחילים, יש הרבה פעמים רצון ללכת על חברות מתחילות, כאלו שהערך שלהם יכול לעלות בצורה מטאורית. אנחנו כאן כדי להמליץ לכם בשלב הראשון להימנע מצעדים כאלו, כיון שהערך של אותן חברות גם יכול להימחק בצורה מהירה מאוד. התחילו עם חברות מרכזיות ומדדים מפורסמים, כאלו שגם אם העלייה שלהם מתונה יותר, פחות סביר להניח שימחקו לכם את כל הכסף.

 

נהלו נכון את הסיכונים שלכם

חשוב להבין שעליות וירידות בבורסה יכולות להתרחש בו זמנית, כאשר במקום אחד יש עליות ובמקום אחד יש ירידות. זו הסיבה שכל כך חשוב לבצע פיזור נכון של ההשקעות. אל תשימו את כל הכסף שלכם במקום אחד, כיון שבמקרה של ירידה אתם עלולים להישאר בלי כלום. פיזור נכון של סיכונים מאפשר לכם להיות מושקעים במספר תחומים ולמעשה לייצר סוג של ביטוח לכסף שלכם.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע

הדבר החשוב ביותר בתור מתחילים הוא להבין כמה העולם של מסחר בבורסה הוא עולם מורכב, ולתת כבוד לדעה של אנשי מקצוע. לוקח לא מעט שנים להבין את נבכי המסחר ואם רק עכשיו נכנסתם, קחו בחשבון שיש אנשים שיכולים לתת לכם עצות שגם יצילו אתכם מהפסדים מיותרים וגם ייתנו לכם הזדמנויות לעשות רווחים יפים. כמובן, הישארו ביקורתיים גם ביחס לדעה של מומחה.

 

לסיכום

מסחר בבורסה נותן לכל מאיתנו הזדמנות לקחת חלק בשוק ההון, ולהגיע לרווחים גבוהים בלי להתחיל עם הון עצמי גבוה. חשוב להיכנס בצורה זהירה אל המסחר בבורסה, ולא לשים את כל הכסף שלנו רק במקום אחד.

מנייה

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך