מהם הדברים שאיתם אתם צריכים להגיע בתהליך גירושין

הליך הגירושין יכול להיות מאוד קשוח ואכזרי כששני הצדים באים במצד רוח עוין או כשהם באים בחוסר מוכנות לתלהיך אם אתם רוצים להימנע ממהליך הלא נעים הזה ולא להגיע למצב שאתם סתם מופתעים מכל מיני דברים קטנים חשוב שתעשו הכנה טובה ושתבינו מראש מה לעשות. חשוב מאוד להגיד קודם כל שאנחנו תמיד כאן לעזור לכם ולעבור איתכם את ההתהליך. רוצים לדעת איך להתכונן ועם מה צריך להגיע להליך הגירושין? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם

 

הגיעו עם החלטה ברורה

הרבה פעמים מגיעים אלינו לקוחות עם אש בעיניים והם ממהרים מידי לרוץ אל הליך הגירושין, אך בסופו של דבר הם מתחרטים שנפרדו מבן הזוג שלהם בצורה כזו. חשוב שתדעו לנסות לפתור מראש את הדברים ולדבר עם בן או בת הזוג שלכם בשביל להימנע מהליך גירושין כואב ומנוכר. חשוב שתרגישו באמת שניסיתם כבר הכול ומה שנותר הוא רק הליך הגירושין כדי שלא תעשו טעות ותיכנסו להליך הזה סתם. אם אתם רוצים להתייעץ מראש אתם מוזמנים להתקשר ונעזור לכם.

 

מסמכים ופרטים

במידה אתן צריכות להילחם על משמרות או מזונות, חשוב שתנסו להשיג כמה שיותר מסמכים שיעזרו לכן לאורך התהליך. מסמכים כמו משכורות חודשיות, הוצאות הבית וכמובן דברים שקשורים ליחסים בינכם ובין בן הזוג. חשוב לשים לב שאסור להשתמש בהקלטות לא חוקיות או בצילומים לא חוקיים של מסמכים אישיים של בן או בת הזוג.

 

עורך דין טוב ומהימן

הדבר המשמעותי ביותר בכל הליך הגירושין הוא כמובן עורך הדין אתו תעבדו. ישנם לא מעט עורכי דין בחוץ שלא באמת מיומנים לטפל במקרים של הליכי גירושין ועושים את זה "על הדרך". חשוב לבחור עורך דין גירושין מוסמך להליכי גירושין שעבר כמה וכמה מקרים כאלו. אנו ממליצים לכם גם להתייעץ עם לקוחות קודמים כדי להבין מה אופי העבודה של אותו עורך דין והאם הוא המתאים לכם ביותר.

 

נכונות לפתור את הדברים בהקשבה

חשוב לנו לציין שגם אם בתחילת התהליך הדברים בין בני הזוג עלו על שרטון, זה עדיין לא אומר שאתם לא תוכלו לפתור את הדברים בנועם ובהקשבה. חשוב להבין שהליך גישור או הליך הסכם הוא ההליך הטוב ביותר לילדים שלכם משום שקשר טוב בין גרושים עוזר לשמור על מצבם הנפשי של הילדים. נסו להגיע להליך עם מוכנות לסיים אותו בכל שלב בעזרת פשרות.

לסיכום חשוב שתתכוננו טוב לתהליך הזה כי ככל שתבואו יותר מוכנים מנטלית ונפשית הליך הגירושין יגמר מהר יותר ובצורה רגועה יותר. חשוב לשמור על גישה קשובה ופותחה שתעזור לכם להחליט נכון ולסיים את הקשר ביניכם לבין בן או בת הזוג שלכם בצורה טובה. בהצלחה!

בית משפט

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך