לא קמים מהספה – הכל על ביטוח רכב אונליין

כל רכב בישראל חייב בביטוח רכב. נהיגה ברכב לא מבוטח היא עבירה פלילית. אף ישראלי ממוצע לא מעוניין לזלזל בחוק ביטוח רכב חובה, אך מה לעשות שרכישת ביטוח רכב היא עניין שלוקח זמן וישראלים כמו שכולם מכירים, אוהבים לדחוק מה שאפשר לרגע האחרון. שיטת ה"סמוך על סמוך" מככבת… לא כולם יודעים, אך ניתן לרכוש ביטוח רכב גם מהספה בבית. כאן ריכזנו עבורכם מידע על ביטוח רכב אונליין. כי כדאי שתכירו גם את האופציה הזו.

 

מה כולל ביטוח רכב?

ביטוח רכב כולל ביטוח רכב חובה המכסה נזקי גוף שנגרמים על ידי הרכב המבוטח לנהגים, הולכי רגל או נהגים המעורבים בתאונה.

לביטוח רכב חובה חשוב להוסיף ביטוח צד ג' המכסה אף נזקי רכוש העלולים להיגרם מרכב פוגע. ביטוח כזה יכסה עלויות תיקון הרכב הנפגע השייך לצד שלישי, כיסוי נזקים שנגרמו לצד שלישי בעקבות פגיעת הרכב וכל רכוש אחר שניזוק בעקבות כך.

ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח הכולל גם ביטוח חובה וגם ביטוח צד ג', אך הוא מורחב והוא כולל פוליסות שונות כמו ביטוח  המכסה עלויות רכב חלופי, כיסוי החלפת פגוש, ביטול דמי השתתפות עצמית ועוד.

את כל הביטוחים הללו ניתן לרכוש באמצעות ביטוח רכב אונליין.

 

מה זה ביטוח רכב אונליין?

על ידי כניסה לאתר חברת ביטוח תוכלו בקלות לרכוש ביטוח רכב בצורה מקוונת. הביטוח יכלול את הפוליסות בהם אתם מעוניינים. אתם תצטרכו להזין את הפרטים שלכם ונציג מטעם החברה יחזור אליכם כדי לוודא איתכם את רכישת הביטוח.

 

איפה כדאי לרכוש ביטוח רכב?

בחיפוש אחר מקום לרכישת ביטוח רכב, לא תיתקלו בבעיות. כל חברת ביטוח ממוצעת תציע לכם שירותי ביטוח רכב. יחד עם זאת, ישנם דברים שכדאי לקחת לתשומת לב בבחירת חברה מבטחת.

 

מה מקבל מי שרוכש ביטוח בחברה?

כל חברה מציעה שלל הטבות לרוכשים דרכה ביטוח רכב. חברת מקס לדוגמא, מציעה למבוטחיה הנחת קילומטראז', ביטול השתתפות עצמית, רכב חלופי על פי התקנון ושירות אישי במקרי תאונה. בדקו מה תקבלו מהחברה אליה בחרתם לפנות.

 

האם החברה ידועה בשירות הלקוחות שהיא מציעה?

העדיפו לנות לחברה המציעה שירות יעיל ואדיב ללקוחותיה. אתם רוצים שיהיה לכם עם מי לדבר בכל מקרה בו תרצו לשנות או להוסיף משהו לביטוח הרכב שלכם.

 

האם יש לחברה ניסיון בטיפול בתביעות?

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם תובעים את החברה אך נותרים בודדים במערכה. חפשו חברה בעלת ניסיון בתביעות ובטיפול בהן. כך שלא תישארו בודדים במערכה במקרה ביטוחי בו תרצו להפעיל את הביטוח הקיים.

 

האם המחיר הוא הוגן?

אין סיבה לשלם מחיר יקר על ביטוח שניתן לקבל במחיר זול יותר. יחד עם זאת, בעת השוואת מחירים חשוב שתבדקו את הפוליסות המוצעות לכם יחד עם המחיר. וודאו שהפוליסות כוללות את מה שחשוב לכם בתור בעלי הרכב.

רכב מבוטח

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך