כל היתרונות בנתב שיחות למשרד עורכי דין

כאשר אחד מהחברים שלכם רוצה לדבר איתכם בטלפון, כל מה שהוא צריך לעשות זה פשוט לחייג לאיש הקשר ששמור לו, והוא יודע בדיוק מי יענה לו בצד השני של הקו.

אבל מה קורה כאשר אנו רוצים לפנות למוקד שירות של חברה גדולה או של משרד ממשלתי? כאן לא תמיד ברור לנו למי אנו צריכים לפנות, איזו מחלקה או אגף בחברה יוכלו לסייע לנו ולתת מענה טוב לבעיה שלנו, ובדיוק בגלל זה יש נתב שיחות. הנתב בעצם מנחה אותנו לאיזו שלוחה אנו צריכים לפנות כדי שיסייעו לנו.

 

מה הוא נתב שיחות?

נתב שיחות הוא התחליף המודרני למרכזייה האנושית, מה שנראה לנו היום כפרה היסטוריה. נתב שיחות הוא כלי שמשולב באופן בלתי נפרד במערך התקשורת והטלפונים של עסקים, והוא זה שמפנה את הלקוחות לשלוחה שהם צריכים להגיע אליה.

הלקוחות 'פוגשים' את הנתב ראשון במהלך הפניה. הנתב הוא בעצם הקול שאתם שומעים בכל פנייה לאחד ממוקדי השירות: זה שנותן לכם את תפריט השירות, מציע לכם שירות בשפות שונות, ולפעמים גם מזהיר אתכם שהשיחות מוקלטות.

נתב שיחות

מה נתב שיחות יודע לעשות?

נתב שיחות מודרני הוא כלי עם הרבה יכולות מלבד הפניה 'עיוורת' של לקוחות לשלוחות. נתב אוטומטי יכול להעביר את השיחות באופן ישיר לתא קולי, להעביר ללקוחות עוד מידע רלוונטי, להציע מענה בשפות שונות, ועוד.

 

היתרונות של נתב שיחות למשרד עורכי דין

אם יש לכם משרד עורכי דין, ועדיין אין לכם נתב שיחות מתקדם, חשוב מאוד שתתקינו אותו כמה שיותר מהר. הכנו כאן עבורכם רשימה קצרה של היתרונות שלו עבורכם:

  1. כלי אוטומטי – הנתב הוא כלי אוטומטי, וככזה הוא לא מתבלבל, הוא לא מתעייף, הוא לא חולה, ולא צריך לתת לו ימי חופש. בקיצור, זה העובד המושלם שלא צריך מנוחה או הפסקה.
  2. שליטה בקבלת הפניות – נתב אוטומטי מסייע לכם לשלוט בפניות שמגיעות למשרד שלכם. אם אין לכם נתב ויש עומס של פניות, חלקן לא יקבל מענה, וכך אתם עלולים להפסיד לקוחות פוטנציאליים.
  3. בניית תדמית – כאשר לקוח מעוניין לקבל שירות ממשרד עורכי דין הוא רוצה לדעת שהוא הגיע למשרד מוביל ועוצמתי, כזה שיש לו את הכוח לסייע לו. אם הוא יגיע למזכירה אנושית הוא בטח ידמיין חדר קטן וצפוף, ולא משרד מתקדם וחזק. נתב אוטומטי הופך את התדמית של המשרד שלכם לרצינית בהרבה, ומשדר רצינות והובלה.
  4. ייעול עבודה – אם יש לכם במשרד כמה מחלקות, נתב שיחות מאפשר לכם לוודא שכל מחלקה מקבלת רק את הפניות הרלוונטיות אליה כך שהעבודה הופכת ליעילה הרבה יותר.

 

סיכום

נתב שיחות הוא כלי חשוב מאוד בכל משרד עורכי דין, ואין ספק שהוא יוביל אתכם קדימה בכמה היבטים.

נתב שיחות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך