האם כאבי גב לאחר תאונת דרכים נחשבים בתמהיל הפיצויים

כולנו מכירים וכואבים כשמתרחשת תאונת דרכים.

לרוב, ככל הנראה האדם הנפגע יצא עם נזק כלשהו, גם אם הוא מזערי.

תאונות דרכים קורות רבות, והנזק בלתי נתפס לעתים.

הגב שלנו זוכה לככב ברשימת הפגיעות הממוצעות שקורות עקב תאונות.

חשוב להכיר כי אם נפגעתם בתאונת דרכים וכתוצאה מכך נפגע לכם הגב, אתם צריכים לדעת אם מגיעים לכם פיצויים, והאם אתם זכאים.

 

בראש ובראשונה – זכאותכם אינה משתנה

על פי חוק, כל אדם העובר תאונת דרכים וכתוצאה מכך נגרמת לו חבלה מסוימת בגב, זכאי לפיצויים מחברת הביטוח של הרכב שפגע (במסגרת ביטוח החובה שלו). חברות ביטוח רבות מצליחות לצאת מהמחויבות שלהן לשלם פיצויים, לכן חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות דרכים אשר צבר ניסיון רב במשך השנים, ויוכל לעזור לכם להגיע לתביעה כנגד חברת הביטוח בצורה הנכונה.

 

עוצמת הנזק מעידה על גודל הפיצויים

במידה ונפגעתם, עליכם להתלונן בפני הרופא המטפל על כך. אתם תעברו סדרת בדיקות בבית החולים, ובהן יקבע אחוז הנכות שלכם במידה והוא קיים, נזק תפקודי ופיזי שנגרם לכם, היכולת שלכם להשתכר בהווה ובעתיד כתוצאה מהפגיעה, הוצאות אותן האדם יצטרך לממן מכספו האישי בשל התאונה, ועוד המון. שמרו על כל מסמך, התלוננו בפני הרופא על כל דבר קטן ששונה אצלכם מאז התאונה, ובכך תוכלו לקבל את מירב הפיצויים.

 

גם אם הפגיעה מזערית, אולי מגיעים לכם פיצויים

אם הפגיעה שלכם קטנה יחסית, ואינה בהיקף רחב, אל תזניחו אותה למרות הכל. ייתכן ומגיעים לכם פיצויים גם אם זה לא נראה כך. אל תשכחו לתעד הכל, להביא איתכם כל מסמך רלוונטי ולגבות הכל במידה ותצטרכו. לרוב כשאנו חווים כאבי גב אחרי תאונה, אנו לא מייחסים לכך חשיבות רבה, אך זה יכול לפגוע בנו בעתיד, ולא נדע לקשר זאת לתאונה. התייעצו עם עורך דין שיוכל לדבר מול סוכנות הביטוח, והוא יעשה הכל בכדי למצות את המקסימום של הזכויות המגיעות לכם עקב התאונה.

 

אנו לא אמורים לשלם בעצמנו על הנזקים

במרבית המקרים המדינה עצמה אחראית לשלם לנו, אך כמובן בישראל כמו בישראל, הדבר עשוי מפרוצדורה ארוכה ומסורבלת, ובכדי למצות לחלוטין את היקף הזכויות שלנו, חשוב להכיר את החוק ואת התנאים המגיעים לנו. לכן גם אם אתם אנשים המבליגים לחלוטין, ובטוחים שכלום לא קרה, עבודה קצרה דרך מנוע החיפוש ותבינו מיד שתוכלו להוציא כספים מהמדינה לצורך מימון טיפולי הגב שתצטרכו.

 

כאבי גב עלולים להשבית אותנו לכל החיים

אל תזלזלו בכאבי הגב שלכם לעולם, הקשיבו לגוף והאזינו לצרכים שלו. כשרע לו הוא יודע לאותת ולסמן לנו, ועלינו לנהוג בהתאם. לאחר תאונת דרכים הגוף מזועזע, וצריך להחלים. עם זאת חשוב ללכת לרופא ולעשות בדיקות מקיפות בכדי לשלול כל אופציה לפגיעה בהווה או בעתיד.

גוף האדם

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך