הכול על תפקידו של עורך הדין בתהליך הגישור

אז אחרי הרבה מאמץ וניסיונות החלטתם להתרגש ו"לפרק את החבילה".

חשוב מאוד לדעת איך תוכלו לעשות את זה בצורה מכבדת ונקייה, שמצד אחד תעזור לכם לקבל את הזכויות שמגיעות לכם ומצד שני תגמור את כל הסיפור הזה בצורה מהירה ויעילה.

כמובן שכדי לעשות את זה, תצטרכו עורך דין מקצועי ומיומן שיעזור לכם לעבור כל משוכה ושיכיר את הדברים הקטנים ביותר בנושא.

הינה כמה דברים על תפקידו של עורך הדין ועל חשיבותו בתהליך

 

חלוקת רכוש

חשוב שעורך הדין יהיה בקיא בכל התקדמים שהיו בנושא. חלוקת הרכוש לרוב היא הנושא הכואב ביותר ולכן יש לא מעט מקרים בהם זוגות נאלצו להיגרר לשנים של מאבק משפטי כדי לחלק את הרכוש בניהם. חשוב לבחור עורך דין שמכיר את הנושא לעומק ושיעזור לכם להשיג את מה שאתם רוצים.

 

מזונות ילדים

לכל אם מגיע הזכות לקבל מזונות לילידה מהאבא הגרוש. בסופו של דבר מדובר בהמון כסף שיעזור לך לקבל את הסכום המדויק כדי שתוכלי לפרנס את ילדיך בכבוד. עלויות גידול הולכות וגדלות עם כמות הילדים והגילאים שלהם וחשוב ששני בני הזוג יהיו מעורבים בתשלום עליהם.

 

משמרות ילדים

מי לא רוצה לראות את הילדים שלו ולהיות איתם כמה שיותר. לפעמים בן הזוג השני יכול לדרוש משמרת מלאה על הילדים או לבקש כמות לא פרופורציונלית של ימי משמרות. עורך דין טוב ידע לשמור על זכויותיכם לראות את הילדים ולהשיג לכם משמרות הוגנות כמה שיותר. זהו הלוא הדבר החשוב ביותר במשא ומתן המפשטי הזה וחשוב שתשיגו לכם זכות לראות ולהיות עם ילדכם.

 

מתן גט

במידה ואת מסורבת גט, עורך דין טוב ידע לעזור לך לצאת מהמצב הזה ולהצליח לקבל גט במהירות. חשוב לבחור עורך דין שהתנסה בתחומים האלה בעבר שכן לא כל עורך דין לגירושין מבין או התמקצע בנושא. שלב מתן הגט יכול להיות מאוד קשה ומפרך ואת תצטרכי מישהו שידע איך לנווט באפלה הזו לעזור לך לעבור את כל התהליך.

 

גישור

ישנם עורכי דין אשר משמשים כמגשרים לענייני גירושין. זהו שלב מאוד חשוב בתהליך שיכול להציל את בני הזוג מנפילה לסחבת משפטית אורכה ומייגעת. חשוב שתתנסו בשלב הזה ותתנו הזדמנות לפתור את הגירושים בשיח ובכבוד. עורך דין או מגשר יעזרו לכם לנהל את השיח הזה ולשמור על האינטרסים של 2 הצדדים. אם לא תיתנו לזה צד לא תוכלו לדעת לעולם אם זה יעבוד או לא.

לסיכום לעורך הדין שלכם יש לא מעט תפקידים אקוטיים בהליך הגירושין וחשוב שתבחרו עורך דין שאתם מאמינים בו ושיודע לרוץ ריצות ארוכות. עורך הדין שלכם צריך להיות כריש. במידה ואתם מחפשים עורך דין טוב, אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר או במייל.

* אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי, כל שימוש במידע היינו באחריות הקורא בלבד.

סמל משפטי

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך