איך עו"ד יכול לחסוך לכם במיסים

תחום המיסים נחשב לסבוך מאוד. זו הסיבה שמעטים מכירים בו באופן נרחב ומדויק. מדריך זה עולה לרשת, כדי לרכז את כל המידע החיוני אודות בעל המקצוע שיעשה לכם סדר בנושא. הישארו כאן ותגלו איך עורך דין לדיני מיסים יכול לחסוך לכם הרבה כסף.

 

אפשרות ראשונה – באמצעות הפקדה לקרן השתלמות

פנייה לעורך דין שעוסק בתחום המיסים תאפשר לכם להכיר מקרוב את קרן ההשתלמות שנחשבת לאפיק השקעה משתלם. נסביר שקרן זו היא בעצם הטבה שמגיעה לכם מהמעסיק. זו תאפשר לכם לחסוך בתשלום המיסים. שכן, תוכלו לבצע משיכה מכספי הקרן לאחר 6 שנים (מרגע ההפקדה הראשונה) מבלי לשלם מס. ראוי לציין שעצמאים גם כן זכאים להטבה זו, תוך פתיחת קרן השתלמות והפקדת כספים שתואמים לגובה הקבוע בחוק.

קֶרֶן

אפשרות שנייה – הפקדות לקרן הפנסיה

עובדים שכירים זכאים להטבות מס בעת הפקדת תשלומים לקרן הפנסיה שברשותם. חשוב לציין שכל שכיר חייב להפריש סכום מסוים מהמשכורת שלו. מי שיבחרו לבצע הפרשה של תשלום נוסף יוכלו לקבל זיכוי ממס ובניכוי. במקרים מסוג זה מומלץ להסתייע בשירותיו של עו”ד איתי שאנס שעוסק בדיני מיסים ויש ביכולתו להציג בפניכם את הנוסחה המדויקת שתגלה את הסכום שתרוויחו מהליך זה.

 

אפשרות שלישית – באמצעות דיווחים על הוצאות מוכרות

עובדים עצמאיים שמבצעים את עבודתם מהמשרד הפרטי או מהבית, יכולים להחשיב חלק מההוצאות שלהם כהוצאות מוכרת לצורכי דיווח מס. ראוי לציין שמדובר ברכישות של ציוד שנוגע באופן ישיר לצורכי העבודה. כך שאדם שעוסק למשל בשיווק וקידום של אתרים, יכול להחשיב את ההוצאות הבאות כמוכרות:

  • מחשב
  • עכבר
  • שולחן עבודה
  • מנורת שולחן ועוד

 

אפשרות רביעית – קבלת החזרי מס

כל אחד יודע שרשויות המס יודעות לגבות מאתנו את תשלומי המיסים בזמן המדויק, אך כשאנחנו צריכים לקבל החזרים בעקבות טעויות שאירעו על ידם, העניין הולך ומסתבך. מי שחוו תרחיש שכזה, צריכים להסתייע בשירותיו של עורך דין שיגיש בקשה מסודרת להחזר מס, כדי שניתן יהיה לקבל את התשלום העודף.

החזרי מס

חשיבות הפנייה לעורך דין מומלץ במיסים

מי שיערכו חיפוש אקראי אחר עורך דין שעוסק בתחום המיסים, צפויים לגלות שיש היצע רחב בשוק. עם זאת, לא כל עורכי הדין נחשבים למומלצים. בפסקה זו נציג בפניכם את הקריטריונים שצריכים להתקיים אצל עורך הדין שתבחרו:

  • בעל וותק רב
  • עוסק אך ורק בתחום המיסוי
  • קיבל חוות דעת חיוביות מצד לקוחותיו

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרכים שבהן עורך דין מיסים יכול לחסוך לכם. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו לערוך בדיקה מעמיקה שתאפשר לכם להגיע לעורך הדין הטוב ביותר בתחום. כעת, נותר לכם רק לתאם עמו פגישה ולגלות את גובה החיסכון.

עורך דין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך