איך משיגים פטור ממס הכנסה?

לפני כמה ימים עלתה לראשונה במהדורת החדשות סדרת כתבות שעוסקת בפטורים ממס הכנסה. מדובר בסדרה שעוסקת בנושא באופן מקיף ולא מאפשרת לאנשים שיושבים בבית להכיר את הנושא מקרוב. אנו יודעים זאת פשוט כי קראנו תגובות של גולשים שציינו את העובדה הזו בכל מיני פלטפורמות שונות ברחבי הרשת.

עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג את כל הפרטים. בתור התחלה, נציג בפניכם איך משיגים פטור ממס הכנסה, הישארו אתנו ותגלו.

 

תכירו תחילה את המומחים שהסבירו לנו את כל הפרטים בנוגע לפטור המיוחל

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך להשגת הפטור ממס הכנסה, אנו מוכרחים ליידע אתכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הרי אין לנו ידע כלל בכל הנוגע למס הכנסה. בחרנו לכתוב את המדריך רק בשביל להיות צינור מידע ולהעביר את כל הפרטים לכל דורש. הסתייענו במומחים שיודעים הכול אודות הפטור המדובר ואנו רוצים להודות להם על כך.

מדובר בעצם במי שמקבלים את הפטור מעל ל – 3 שנים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו הודעה בפורום שעוסק בנושא וקיבלנו מספר רב של פניות. אם סייעתם לנו בכתיבת המדריך ואתם קוראים אותו ממש עכשיו, תדעו שהוא רקם עור וגידים רק בזכותכם. תודה רבה לכם על כך.

 

לא כל אחד יכול להשיג פטור ממס הכנסה

אם הגעתם לכאן במחשבה שתוכלו פשוט ללחוץ על כפתור ולקבל באותו הרגע פטור ממס הכנסה, כדאי שתדעו שזה לא עובד ככה. בכל זאת, אתם חיים במדינת ישראל, אתם יודעים הרי שלא מקבלים פה דברים סתם כך בחינם. נציין בפניכם בתור התחלה שאלו שזכאים לקבלת הפטור הם מי שעונים על ההגדרה של "נכה" לפי קריטריונים שנקבעו על ידי המוסד לביטוח לאומי.

 

נו – אז מי זכאי לקבלת הפטור?

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין כי מי שזכאי לקבלת הפטור הם אלו שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • נכים שיש להם מעל ל – 90% נכות לצמיתות
  • נכים שיש להם מעל ל – 90% נכות לזמן קצוב של עד 185 ימים
  • בעלי תעודת עיוור

ראוי לציין כי נכים בעלי אחוזי נכות בגובה של 75 ומעלה, צפויים לקבל פטור אבל רק על קופת הגמל.

 

איך תוכלו לדעת אם אתם זכאים?

אם אתם סבורים שיש לכם זכאות לקבל הפטור, אתם יכולים לפנות אל בעל מקצוע שעוסק בתחום ולהתייעץ עמו. אפשרות נוספת היא למלא פרטים אישיים במחשבוני זכאות שונים שמופיעים ברחבי הרשת. שכן, כך תוכלו לבדוק בקלות אם יש לכם זכאות לפטור או שלא.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם קוראים יקרים, שתדעו תמיד את הזכויות שלכם בכל דבר ולא רק במס הכנסה. נאחל לכם בהצלחה בקבלת הפטור.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך