איך מגנים על נכסים מפני חלוקה בגירושין

זוגות רבים נישאים אחרי שנים רבות של זוגיות ואהבה גדולה.

הנישואין הם מעמד משמח ומרגש לכל הצדדים, אולם לצערנו לפי הסטטיסטיקה אחד מתוך כל שלושה זוגות שיתחתנו ימצאו את דרכם גם על מדרגות הרבנות.

חלק מהזוגות אינם מגיעים עם נכסים או ממון קודמים, אולם חלק מהאנשים מגיעים לתוך חיי הנישואין עם נכסים וממון שעליהם הם רוצים להגן.

היום נספר לכם איך מגנים על נכסים מפני חלוקה בגירושין, כך שתוכלו להגיע למעמד הזה שקטים ורגועים.

 

מגנים על נכסים מפני חלוקה בגירושין בעזרת הסכם ברור וחתום

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות בטרם הכניסה לחיי הנישואין הוא חתימה על הסכם. אנשים רבים מעגנים את נושאי הכלכלה, הנכסים והממון בטרם חיי הנישואין, דבר שיכול להבטיח שעל כל מקרה שלא יהיה – הנכסים יישארו אך ורק של הצד שהגיע איתם אל תוך מערכת היחסים.

עו"ד אביטל חורף הוא אחד מעורכי הדין הטובים ביותר בארץ לדיני משפחה, ולכן הוא יכול לסייע לכם לערוך את ההסכם, להוסיף בו את כל הסעיפים שיעשו לכם שקט, ולאפשר לכם להיכנס לחיי הנישואין בראש נינוח ובריא.

 

מה עושים אם לא מגנים על נכסים מפני חלוקה בגירושין מבעוד מועד?

סיטואציה נוספת שקיימת בתחום הזה היא סיטואציה שבה בני הזוג אינם מסדירים את נושא הנכסים מבעוד מועד במסגרת הסכם חתום, ואז הם נאלצים להגיע לרגע הגירושין בלי שום תיעוד לעניין. סיטואציה כזו היא בהחלט מורכבת יותר, שכן במסגרתה יוכל בן הזוג השני לטעון מגוון טענות שיובילו לחלוקת הנכסים של הצד השני איתו.

על מנת להוביל גם את הסיטואציה הזו לכדי הגנה על נכסים מפני חלוקה בגירושין, מומלץ להתייעץ עם עורך דין דיני משפחה מקצועי.

 

היכן ניתן למצוא מידע עשיר שמסביר איך מגנים על נכסים מפני חלוקה בגירושין?

בסרטון יוטיוב מתומצת וברור מסביר עו"ד אביטל חורף איך מגנים על נכסים מפני חלוקה בגירושין. הסרטון ימחיש לכם בצורה הטובה ביותר מה כדי לעשות בשלבים הראשונים, עוד לפני הנישואין, ויתן מידע רחב יותר בנושא. אביטל חורף מסביר בצורה ברורה, קוהרנטית ובשפה פשוטה את הנושא, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים להבין אותו מא' ועד ת'.

 

מדוע לבחור דווקא בעו"ד אביטל חורף לליווי הזוג?

קיימים לא מעט עורכי דין לדיני משפחה במדינת ישראל, אולם הם לא כולם שומרים על אותה רמת ידע, אותה מקצועיות ומביאים איתם את אותו הניסיון. עו"ד אביטל חורף הוא אחד מעורכי הדין המובילים ביותר בתחום בארץ, ומאחוריו נמצאות לא מעט הצלחות במקרים מסוג הגנה על נכסים מפני חלוקה בגירושין.

עו"ד אביטל חורף הוא בעל שני משרדים – האחד בירושלים והשני בתל אביב, כך שכל אחד ואחת מכם שמעוניינים לקבוע לעצמם פגישה איתו מוזמנים לעשות זאת בקלות ובנוחות. בהצלחה גדולה!

משפחה

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך