איך להתחיל בתהליך להסדר חוב?

הליך של הסדר חוב עשוי להיות עניין מורכב עבור מי שלא מכירים את ההליך לעומק. שכן, מדובר בהליך שמצריך ידע בסיסי. במדריך זה יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק כדי לבדוק עבורכם, גולשים יקרים, את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא. הישארו אתנו ותגלו מה אתם צריכים לעשות כדי להתחיל בהליך להסדר חוב ומהם הדברים שאתם פשוט חייבים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת מדריך זה

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בהליך של הסדר חוב. שכן, לנו אין את המידע המעמיק בנושא. לכן, פנינו אל הרשת וביקשנו מאנשים שעברו את ההליך בתקופה האחרונה לשתף אותנו בכל הפרטים החשובים ביותר שצריך לדעת. ראוי לציין כי מדובר באנשים שונים שאינם מכירים אחד את השני, בגילים שונים, ממקומות שונים בארץ ומתחומי עיסוק שונים. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

איך להתחיל בהליך להסדר חוב? – השלב ה  – 1 : לנשום עמוק

יכול להיות שגם אתם, כמונו, ציפיתם לקבל הנחיה מסודרת שנוגעת להליך בירוקרטי כלשהו. אבל האמת היא, שמרבית האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהם הבינו שבדיעבד, הם לא יישמו שלב חיוני – שלב הנשימה. שכן, הם נכנסו מיד להליך מבלי לעצור רגע ולהבין מה מצפה להם. את השלב הזה הם יישמו רק לאחר שהגיעו אל משרד עורכי דין קארין ישראל שסייעה להם בהליך כולו. לדבריהם, ברגע שהם עצרו לנשימה, הכול הפך להיות נוח ונעים יותר ליישום.

 

איך להתחיל בהליך להסדר חוב? – השלב ה  – 2 : לפנות לעורך דין מנוסה בתחום

השלב השני מצריך מכם חיפוש מעמיק אחר עורך דין שיש לו ניסיון בכל הנוגע להוצאה לפועל והסדרים של חובות. חשוב מאוד שתיישמו את השלב הזה. שכן, הוא יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין טוב שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • אמפתי ורגיש
  • בעל ניסיון רב בתחום ההוצאה לפועל בלבד
  • ילווה אתכם לאורך ההליך כולו עד תומו

 

איך להתחיל בהליך להסדר חוב? – השלב ה  – 3 : בחינת הסדר החוב

בשלב זה, אחרי שיהיה לכם עורך דין טוב ומומלץ שילווה אתכם בהליך, הוא יבחן ביחד אתכם את הדרך הנכונה ביותר עבורכם לבצע את הסדר החוב. שכן, יש מגוון דרכים לשלם את החוב שלכם ואתם צריכים לעשות זאת לאחר שתדעו שמדובר בדרך שנכונה ואפשרית עבורכם. יישום שלב זה יאפשר לכם להתחיל בהליך ולהתקדם לאט-לאט קדימה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה להתחיל את ההליך של הסדר החוב שלכם. בשלב זה, אנו רוצים להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. ולכם, קוראים יקרים, אנו מאחלים הצלחה רבה בתחילת ההליך, במהלכו ובסופו. להתראות במדריך הבא.

הסדר חוב

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה

חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך