תביעה בתאונת דרכים – איך להתנהל איתה נכון?

לצערנו הרב תאונות דרכים הם דבר שבשגרה. כל אחד מאיתנו עבר תאונת דרכים או שאדם קרוב לו עבר. תאונה  היא חוויה מטלטלת ולא נעימה שכרוכה אחר כך בבירוקרטיה רבה, תביעות, שיקום נפשי ופיזי ועוד. ברצוננו להגיד כי חשוב לנשום עמוק ולהתאזר בסבלנות לאחר התאונה כדי להצליח לעבור את הצד הבירוקרטי בשלום ובהצלחה. אם אתם חשים שאין בכם כוחות לשם כך תוכלו לבקש מאדם קרוב שיטפל בהכל עבורכם. כמו כן, עליכם לפנות לעורך דין תאונות דרכים כדי שהוא יעזור לכם ויכוון אתכם. זה יהיה צעד חכם שיקדם אתכם וייתן לכם לעבור הכל בשלום. בכתבה הבאה נסקור כיצד להתנהל עם תביעה בתאונת דרכים.

 

מה אתם חייבים לעשות?

מיד לאחר התאונה אתם חייבים לאסוף את כל המסמכים והעדויות הרלוונטיים ולא להתמהמה כי אחר כך לא תוכלו למצוא אותם וזה יוריד את הסיכויים להצלחת התביעה שלכם. אספו את כל העדויות של התאונה – צילומים, פרטי הנהג השני, צלמו את הרכבים, המסמכים הרפואיים הקשורים, דאגו שייתנו לכם את כל המסמכים בבית החולים, הוצאות נלוות, הפסד של ימי עבודה וכיוצא בזה. המסמכים הם הבסיס להגשת התביעה – אם לא יהיה לכם אותם כנראה שגם עורך דין תאונות דרכים לא יעזור. לפרטים על עורך דין תאונות דרכים מומלץ.

 

חוק הפיצויים לתאונות דרכים

בשל התדירות של תאונות דרכים נקבע ב- 1975 חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים שקובע כי כל צד בתאונה זכאי לקבל פיצויים לא משנה מה דרגת האשמה שלו, זאת כיוון שלא תמיד ניתן לדעת מי אשם – לפעמים זה לא אחד מהנפגעים למשל. חוק זה בדרך כלל עוזר לכלל הציבור לקבל את הפיצויים שמגיעים להם, אך יש פעמים שנעשה חוסר צדק כמו בכל מערכת משפטית ואז מומלץ עוד יותר להיעזר בעורך דין.

 

איך תבחרו עורך דין תאונות דרכים?

  1. כדאי לבחון את העבר שלו, את ההצלחות שלו, את ההכשרה לפני שאתם בוחרים.
  2. המלצות – אין כמו המלצות בשביל לדעת באמת את איכותו של איש המקצוע בכל תחום.
  3. יחסי אנוש – בדקו כי נעים לכם לדבר עם העורך דין ולעבוד איתו כי הוא הולך ללוות את כם לתקופה.
  4. תקציב – חשבו על התקציב שלכם ובחרו לפי זה עורך דין. יש תביעות שהסיכוי שלהם גבוה לכן לא חייבים לעבוד עם עורך הדין הכי יוקרתי ופופולרי.

 

לסיכום

תביעות על תאונות דרכים בדרך כלל מצליחות, אך חשוב להיעזר בשירותו של עורך דין מקצועי וטוב. אם תאספו את כל המסמכים הנדרשים ותיעזרו בעורך דין ההצלחה שלכם כמעט בטוחה. בחרו את העורך דין לפי התקציב שלכם, ההמלצות והעבר העסקי שלו. מאחלים לכם החלמה מהירה בגוף ובנפש ונסיעה בטוחה.

תאונת דרכים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
איזה פיצויים מגיעים לך לאחר תאונת דרכים

תאונות דרכים לצערנו, מדי שנה, מאות אנשים נהרגים בכביש באינספור תאונות. התאונות מחרידות – החל מהתנגשות חזיתית, פגיעה בהולכי רגל, החלקה, וכלה באבדן שליטה והתהפכות

מהו עורך דין נזיקין ומתי צריך כזה?

עורך דין נזיקין הוא מומחה בתחום הנזיקין – ענף במשפט האזרחי העוסק בחובות הזהירות שבין אדם לחברו. עורך דין כזה מתמחה בייצוג לקוחות שנפגעו מרשלנות