שירות בפריסה ארצית- ליפטר במות הרמה להשכרה

ליפטר היא אחת מחברות במות ההרמה המובילות בארץ. היום קיימים פתרונות רבים המותאמים לעבודות של הרמה בתנאי שטח, משקל וגובה שונים. במאמר הבא נפרט על סוגי הבמות, אפשרויות ההשכרה והמכירה שלהן ומהו שירות מצוין.

 

שירות בפריסה ארצית

במידה ובחרתם להשכיר ולא לקנות את במת ההרמה חשוב שתבחרו בחברה המספקת שירות נוח ומתאים לאזור העבודה שלכם מאחר ואינכם רוצים להתחיל להתעסק במציאת דרכים להבאת במת ההרמה ותשלום נוסף הכרוך בכך. שירות מעולה הוא איננו רק הבאת הבמה אליכם אלא גם מהירות תגובה והחלפה במקרה של תקלה או בעיה במוצר אשר עלולה לעכב את לוח הזמנים שלכם.

 

במות הרמה יד שניה

לפני רכישה של במות הרמה יד שנייה חשוב לבדוק מי הבעלים של הבמה לפניכם וזהו פרט חשוב מאוד. במה היא כלי מסוכן מאוד שצריך לדעת איך לשמור עליו ולהשתמש בו, במידה ולא עושים כך הנזק עלול להיות של חיים ומוות.

במת הרמה דורשת בדיקה יומית לפני תחילת כל עבודה ואף בדיקה תקופתית יסודית שנעשית ע״י גורם מוסמך ובמועדים שונים. לפני קניה של במת הרמה בקשו דו״ח בדיקות מהבעלים.

 

במות הרמה להשכרה

השיקול שבין השכרה של במה לבין קנייתה קשור לתדירות השימוש שלכם בה. אם אתם בעל עסק עם עבודות רבות בגובה תהיה עדיפות לקנייה של במה, אך אם אתם אנשים פרטיים שצריכים עבודה בגובה לכמה פעמים בודדות או בתדירות נמוכה עדיף להשכיר את הבמה מחברה איכותית אשר שומרת על בטיחות המכונה. צריך לזכור שהפעלת במת ההרמה דורשת רישיון וחברה הרמה טובה תדרוש לראות אותו ואת תוקפו של מפעיל הבמה מטעמכם.

 

במת מספריים חשמלית

במת הרמה חשמלית מסוג מספריים נקרית כך על שם אופן ההרמה שלה. במה זו מגיעה לגבהים של 4-12 מטר ויכולה לשאת משקלים הנעים בין 230-350 ק״ג.

יתרונותיה של במה מסוג זה הם הבטיחות והיציבות שלה, מהירות ההגעה לגובה שיא תוך עשרות שניות, מנוע חשמלי אשר שומר על הסביבה ומספק עבודה שקטה שמתאימה לאזורי מגורים או אזורים עם אנשים. במה זו נעה על משטחים ישרים וקשים.

 

במת הרמה מפרקית בעלת מנוע חשמלי

במת הרמה חשמלית בעלת זרוע מפרקית היא גמישה ונוחה בעבודה שלה מאחר והיא יכולה לנוע באופן רוחבי ולהגיע למקומות רבים כמו- מקומות אשר חסומים ע״י עצים, עמודי חשמל, הרים ובתים אחרים. במה זו מתאימה לעבודות פנים בתוך חללים סגורים ועבודות חוץ בעלות משטח קשיח.

בחירת במת הרמה תלויה בסוג העבודה שאליו אתם מכוונים וכדאי לכם להתייעץ עם מומחה מחברה איכותית כמו צוות המומחים של חברת ליפטר. אל תתפתו למחירים נמוכים עבור הבמה ולא משנה אם אתם רוצים לשכור או לקנות, עליכם לבחור בחברה איכותית שלא מתפשקת בתקן הבטיחות שלה.

במות הרמה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו