שוקלים רכישת דירה בהרצליה? הנה שלוש דרכים להוזלת המחיר

הרצליה הינה אחת הערים המבוקשות בארץ. הקרבה לחוף הים, הפארקים הנפלאים והחינוך המצויין הופכים אותה לעיר מועדפת על רבים, אך יוקר המחיה לא פסח גם עליה והמחירים שבעבר היו נוחים וסבירים עולים בהתמדה. במאמר זה ננתח שלושה מצבים שבהם נוכל להוזיל את מחיר הדירה אותה אנחנו עומדים לרכוש בעזרתו של שמאי מקרקעין מקצועי. 

 

העיר הרצליה

הרצליה נקראת על שם בנימין זאב הרצל, חוזה המדינה. בשטחה נמצא אזור תעשיה המשלב פארק הייטק, מקומות בילוי וחנויות דגל רבות, מעגן סירות, שמורת הטבע אפולוניה, פארק רחב ידיים ומרכז ספורט. כל שמאי מקרקעין בהרצליה מכיר את הפערים שבין העיר המרכזית המורכבת בעיקר משכונות ותיקות ובין ׳הרצליה פיתוח׳ הנחשבת לאזור יוקרה וכוללת מלונות, דירות נופש ושגרירויות.

 

נחיצותו של שמאי מקרקעין בתהליך הרכישה

לפני שאנו ניגשים לרכוש דירה מומלץ לפנות אל שמאי מקרקעין בהרצליה אשר מכיר את העיר על בוריה. השמאי יאסוף את כל המידע הרלוונטי על הדירה המבוקשת מבחינה הנדסית ומשפטית, יערוך השוואה בין נכסים דומים שנרכשו באזור ויקבע את ערכה. להלן שלושה מקרים שבהם שמאי מקרקעין יכול לסייע לנו להוזיל את מחיר הדירה:

  1. המחיר שהוצע לנו מוגזם – לא אחת קורה שבעל דירה מציע סכום גבוה ממה שמגיע לו בתקווה שקונה תמים או לא מעורה במחירים המקומיים יקבל את ההצעה. שמאי המקרקעין יבחן היטב את היסטוריית הרכישות הקודמות של נכסים דומים, עליית או ירידת מחירי הנדל״ן באיזור ועוד פרמטרים נוספים רבים, על מנת לוודא שהמחיר שהוצע לכם אכן תואם את המציאות.
  2. זהירות! פיתוח עירוני – פיתוח עירוני הוא דבר חיובי, אך למרבה הצער לעיתים הדבר בא על חשבון ירידת ערך דירות באיזור מסויים ובריחת תושבים ממנו. הקמת פרויקט שעשוי להיות מזהם או מרעיש כגון מחלף גדול, מגדל דירות, מבנה בעל אופי תעשייתי ועוד, בהחלט עשויים לגרום לבעלי הדירות הסמוכות למכור לכל המרבה במחיר ולברוח למקומות שקטים יותר. שמאי מקרקעין יבדוק האם מתוכננת בעתיד הקרוב תוכנית פיתוח עירונית שעלולה לפגום בערך הנכס.
  3. מה לא מספרים לכם? – הרבה פעמים קונים מסתנוורים מן הדירה המשופצת להפליא או יתרונות אחרים הטמונים בה כגון נוף נהדר, קרבה לפארק או לבית הספר, ושוכחים לבדוק דברים מהותיים אשר עלולים לעלות להם ביוקר. שמאי מקרקעין יבדוק את מצבה ההנדסי והמשפטי על מנת למנוע מצבים שבהם בוצעה בניה לא חוקית, ליקויים הנדסיים חמורים או איזשהו מפגע סביבתי אשר גרם לבעלי הבית לרצות ולעזוב דירה ׳מוצלחת׳ שכזו.

 

לסיכום

אם אתם שוקלים לרכוש דירה בהרצליה, פנו לאיש מקצוע כמו אליסף שמאי מקרקעין הבקיא בעיר הרצליה, תוכלו לקבל ממנו חוות דעת אמינה ומקצועית שתסייע לכם להוזיל את מחיר הדירה אותה אתם מבקשים לקנות ולהיזהר מטעויות רכישה נפוצות.

שמאי מקרקעין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו