מתכננים מעבר לחו"ל? מה כדאי לדעת לפני כן

קיבלתם הצעת עבודה או החלטתם לגור תקופה אצל קרובי משפחה במדינה רחוקה? לבחור לעשות רילוקיישן מכל סיבה שהיא, ולעבור למדינה אחרת זוהי החלטה מורכבת שכוללת הרבה אתגרים ולוגיסטיקה. אז לפני שאתם אורזים מזוודה ועולים לטיסה לעבר המדינה החדשה שימו לב לדברים שצריך להכין ולארגן לפני.

 

  1. מקום מגורים

מקום להניח את הראש הוא אחד הדברים החשובים שצריך לוודא לפני שעוברים למדינה אחרת. לכן, הכרחי לוודא שיש לכם בית מסודר ומרוהט לפני הנחיתה. מומלץ לבקר בנכס לפני הרכישה או השכרה, ולברר איך משלמים חשבונות של הבית במדינה החדשה. ישנם בתים שבאים עם ציוד ומוכנים למשפחות שעושות רילוקשיין. אך, אם כך לא המצב בבית שמצאתם אפשר לרכוש ריהוט ולצייד את הבית עוד לפני המעבר עליו.

 

  1. מיסים

צריך לדעת מהם המיסים שאתם צריכים לשלם על המעבר למדינה אחרת ומה המיסים שתצטרכו לשלם שם. חלק זה חשוב במיוחד כי הרבה דברים יכולים להתפספס. לפיכך, מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון או עורך דין המתמחים בנושא מיסוי בינלאומי. תזכרו שגם אם אתם עוברים למדינה אחרת תהליך ניתוק התושבות לוקח זמן ועל כן יתכן כי עדיין תצטרכו לשלם מס הכנסה בתקופה שתתגוררו במדינה אחרת.

 

  1. יוקר מחיה

מומלץ לוודא מהו יוקר המחיה של המדינה שאתם עוברים עליה. כלומר, מהן העלויות הבסיסיות של מוצרי הצריכה. בנוסף, להכיר את המטבע המקומי ושערי ההמרה שלו, וכמובן גובה העמלות הנהוגות במדינה.

 

  1. שמירה על הבריאות

ישראל היא מדינה מאוד מתקדמת מבחינה בריאותית. לכן עדיף לכם לבצע את כל החיסונים והבדיקות הרפואיות שלכם לפני המעבר לחו"ל. כמו כן, תוודאו שאתם מבוטחים בריאותית במדינה החדשה והיכן תוכלו להשיג שירות רפואי ברמה גבוהה.

 

  1. ביטחון

מומלץ להכיר את המצב הביטחוני במדינה החדשה. היכן המקומות היותר מסוכנים להסתובב בהם ואיך ניתן להשיג עזרה במקרה הצורך. בנוסף, תבררו מהו הקוד ההתנהגותי הנהוג (מנהגים, נימוסים והלכות) כדי לא לפגוע ברגשות התושבים שגרים שם ולהיכנס למצבים מסוכנים.

 

  1. איך שומרים על קשר

    אנחנו מאמינים שתרצו להמשיך לתקשר עם אנשים בארץ בגלל זה הכרחי לברר על צורות התקשורת במדינה שאתם עוברים אליה. מהן עלויות התקשורת של האינטרנט והסלולר כי לעיתים הן עשויות להיות מאוד גבוהות. יתרה מכך, התחברות לספקי התקשורת יכולה להיות מסורבלת ולקחת הרבה זמן. לכן, מומלץ לטפל בזה לפני המעבר.

 

לסיכום

לעשות רילוקשיין למדינה אחרת כולל בתוכו המון דברים שצריך לדאוג להם בארץ ובמדינה החדשה. לפעמים מומלץ להיעזר בחברות שמתמחות בלעזור לאנשים לבצע רילוקיישן ומעניקות ללקוחות שלהם עזרה בכל ענייני הלוגיסטיקה ואוזן קשבת לבעיות שעשויות לצוץ. מקווים שהרשימה הזאת של הדברים שצריך לדעת לפני המעבר תעזור לכם להתכונן לשלב הבא בחייהם בצורה הכי טובה.

 

שטרות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו