מרגיש תקוע? יש מי שיעזור!

במהלך החיים אנו חווים פעמים רבות תחושה שאנחנו תקועים, לא מתקדמים ולא מצליחים לממש את הפוטנציאל הגלום בנו. התחושה הזאת הולכת ומעצימה כשהשנים עוברות אך ההתקדמות ממשיכה להיות יחסית דלה. הפתרון פעמים רבות יותר פשוט ממה שאתם חושבים: אין צורך להתמודד לבד אלא יש לפנות לאימון אישי מקצועי המתמחה הן בשיפור התחושה הרעה והן ביכולת שלנו להתקדם ולעמוד ביעדים שלנו.

 

מה אנחנו בעצם מרגישים?

הרגשה של חוסר התקדמות היא תחושה מתסכלת מאוד והיא יכולה לתקוף אותנו כמעט בכל תחום בחיים, החל בזוגיות וכלה בקריירה. לפעמים אנחנו לא מבינים בכלל מה מונע מאתנו את ההתקדמות ולכן צריכים לטפל בבעיה שאנחנו בכלל לא מודעים לקיומה. התחושה של חוסר התקדמות לרוב גולשת ומשפיעה על תחושות שליליות נוספות: אנו מרגישים חסרי מוטיבציה או עצלנים ושמים משקפיים שליליות על כל דבר שקורה לנו בחיים.

אימון אישי

למה אנחנו מרגישים תקועים?

הסיבות לתחושות כאלו יכולות להיות מגוונות וזיהוי נכון של הסיבה לתחושות הוא הצעד הראשון (והכי חשוב) לטיפול בבעיה. התחושות יכולות לנבוע בעקבות הסתכלות לא נכונה על המציאות – אדם יכול להתקדם לא מעט אך בגלל ביקורת עצמית חזקה מידי הוא לא מוכן להכיר בכך. סיבות נוספות יכולות להיות: חוסר ביטחון, סביבה לא תומכת או התנהלות קרייריסטית לא נכונה. כל סיבה לתחושה מחייבת דרך התמודדות אחרת ולכן זיהוי הבעיה הוא שלב הכרחי בפתרונה.

 

מה עושים?

קודם כל כדאי להירגע ולהבין שהתחושות האלה טבעיות ושאנשים רבים חשים אותן במהלך חייהם. לאחר שנרגענו, מומלץ להבין שיש אנשי מקצוע מצוינים שמטפלים בדיוק בבעיות כאלו. אם בעבר כדי לפתור בעיות מן הסוג הזה היה אפשר לפנות רק לטיפול פסיכולוגי שטומן בחובו חסרונות רבים, היום ניתן לפנות למאמן אישי שבתהליך אימון אישי מותאם אישית נוגע בשורש הבעיה ועוזר בפתרונה באופן חוויתי ויצירתי.

אימון אישי

איך זה עובד?

בתחילת האימון נעשה ניסיון מצד המאמן להבין טוב יותר את המתאמן ואת תחושותיו לאחר מכן הם יכולים יחד להבין את הבעיה באופן ספציפי יותר וכן את הסיבות שגורמות לה. לבסוף בונים תוכנית אימון עם מטרות ממוקדות ולאורך זמן בוחנים את ההתקדמות של המתאמן. בפרט, בונים את הביטחון האישי של המתאמן ואת האמונה שלו ביכולת לצאת מהמצב התקוע, בו זמנית מאפשרים לאדם להירגע ולהקהות קצת את התחושות הקשות שהוא חווה.

 

סיכום

תחושת תקיעות היא תחושה שכמעט כל אחד יחווה במהלך החיים שלו. הסיבות לתחושות מגוונות ויכולות לעורר תחושות נוספות שיפגעו בתפקוד האישי וכן ביכולת לפתור את הבעיה. מכיוון שקשה לזהות את הסיבות לבעיה ומכיוון שההשלכות של אי טיפול בבעיה עלולות להיות חמורות כדאי לפנות למאמן אישי מקצועי ובעל ניסיון על מנת לבנות תוכנית אימון שתפתור את הבעיה ותאפשר לכם למקסם את הפוטנציאל.

אימון אישי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו