מה עושים במקרה של סכסוך עסקי?

סכסוך עסקי הוא סכסוך מר במיוחד, מאחר והוא לא משפיע רק על הצדדים הנמצאים בסכסוך ועל חייהם האישיים, אך הוא משפיע גם על החברה והעסק שלכם במידה רבה. סכסוך עסקי יכול למנוע מהעסק להיפתח ויכול במקרים בקיצוניים, גם להביא אותו לכדי שקיעה ולכדי איבוד לקוחות רבים. לכן במידה ואתם נמצאים במקרה של סכסוך עסקי ואינכם מצליחים להגיע לכדי פתרון ועמק שווה – כדאי לבחור באחת מהאפשרויות העומדות לפניכם במקרה של סכסוך עסקי, ולהביא את הסכסוך המר הזה לפתרון הוגן, מהיר ומותאם אישית למצב ולמאפייניו. כדי לדעת כיצד לבחור את הפתרון המתאים, לפניכם הכל על מה עושים במקרה של סכסוך עסקי?.

 

מה הוא סכסוך עסקי ומדוע הוא בעייתי?

סכסוך עסקי הוא כל סכסוך בין שני צדדים או יותר, שנוצר על רקע עסקי, בינכם לבין אחרים בתוך העסק שלכם, בניכם לבין עובדים בעסק לשעבר ואף בניכם ובין עסקים אחרים שקשורים אתכם בעסקים של החברה. כל סכסוך שהרקע שלו עסקי, נחשב לסכסוך עסקי וזכאי למגוון של דרכי פתרון.

סכסוכים עסקיים בעייתיים במיוחד מאחר ולא מדובר רק בסכסוך מר שפוגע בשגרת חייכם ובחייכם האישיים, אלא סכסוך בעל אחריות גורלית על עתיד העסק והשהות שלכם בעסק. סכסוך עסקי יכול להביא לשקיעתה של החברה שלכם, לניתוק קשרים מהלקוחות שלכם, וכדאי בהחלט לפתור אותו ולהפטר ממנו כמה שיותר מהר. לעוד מידע על סכסוך עסקי ולקבלת סיוע, מומלץ לפנות אל borerut.com.

 

מה ניתן לעשות במקרה של סכסוך עסקי?

במקרה של סכסוך עסקי וכדי להגיע ליד פתירתו ולחזור לשגרה כמה שיותר מהר – לפניכם 3 אופציות מרכזיות לפתרון הסכסוך העסקי ולטיפול בו:

 

הגשת תביעה והליך בבית משפט

מדובר באופציה המומלצת פחות על ידי רבים, וכן באופציה שנחשבת לאגרסיבית ביותר. הליך בבית משפט נחשב לבעייתי יותר משאר האופציות מאחר ומדובר בהליך ממושך יותר, שמערב עורכי דין, חקירות רבות ונותן לשני הצדדים הנמצאים בסכסוך ובהליך, מעט מאד מנוח. הליך בבית המשפט עלול אף לעלות יותר מהאופציות האחרות בגלל משך הזמן ומשך הליווי המשפטי שתצטרכו, וכן בגלל אגרת בית המשפט שעולה עוד גם כן.

 

הליך בוררות עסקית

הליך בוררות עסקית הוא הליך שהופל ליותר פופולרי ואהוד בשנים האחרונות. מדובר בהליך יעיל שמחליף את ההליך המסורבל והארוך של בית המשפט. בהליך זה, שני הצדדים הנמצאים בסכסוך צריכים להסכים על בורר, שיהווה צד שלישי ואובייקטיבי.

לאחר קיום של מספר פגישות משותפות עמו, הוא יחליט על דרך הפעולה והפתרון לסכסוך. הפתרון שלו הוא מחייב ושני הצדדים חייבים לקיים אותו, ובכך יש יתרון שכן מדובר בדרך שמביאה לפתרון באופן מחייב ומשפטי.

 

גישור עסקי

גישור עסקי נחשב להליך נעים וידידותי יותר, בו יש הקשבה מלאה לסיטואציה וליווי קשוב ואישי עבור שני הצדדים בסכסוך, כדי לנסות לקרב ולפשר ביניהם. החיסרון הוא שהמגשר לא יכול לחייב דרכי פעולה, וכך לעיתים הסכסוך לא באמת מגיע לפתרון ותלוי בכוח הרצון של הצדדים להגיע לפתרון.

סכסוך עסקי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו