יועץ פיננסי מוסמך – עד כמה כדאי לתת לו גישה לכספים שלכם?   

יועץ פיננסי מוסמך הוא בעל מקצוע שיש לו רקע מקצועי ואקדמאי בניהול פיננסי, בנקאות, עסקים ועוד. לרוב, זהו אדם בעל ניסיון עשיר בתפקידים פיננסיים בכירים, בארגונים שונים, בעל קשרים, ידע, יכולות וכלים, שיכולים לעזור לכם לקדם את העסק שלכם באינספור דרכים יצירתיות.

אבל האם ומתי כדאי לתת ליועץ פיננסי גישה לכספים של העסק?

 

מה עושה יועץ פיננסי?

יועץ פיננסי מעניק מגוון רחב של שירותי ייעוץ, ליווי והדרכה בתחום הפיננסים ללקוחותיו השונים. יש יועצים פיננסים שעובדים עם משפחות, כדי לעזור להם לאזן את האוברדרפט, לצאת ממצבים כלכליים מורכבים ולהתנהל בצורה מחושבת יותר. יש יועצים פיננסיים שמייעצים לארגונים וחברות, לצורך ליווי תהליכי צמיחה של הארגון, התייעלות, חיסכון כספי לצורך הגדלת רווחים ועוד.

יועצים פיננסים אחרים מתמקדים בליווי עסקים מתחילים הזקוקים להכוונה והנחיה לגבי בנייה נכונה של תוכנית עסקית, קביעת יעדים פיננסים לעסק ועוד.

לרוב, יועץ פיננסי מוסמך נפגש עם הלקוחות שלו, מקבל מהם מידע על הנושאים שמטרידים אותם ועל היבטים פיננסים שונים שמטרתם לתת לו את כל המידע האפשרי לצורך ניתוח המצב והתווית מסלול מומלץ לצורך הגעה ליעדים.

אבל כמו שרואה חשבון לא מקבל גישה חופשית לכספים של הארגון, שכן אין לו צורך בכך למילוי תפקידו, כך גם יועץ פיננסי מוסמך, אינו זקוק לגישה ישירה לכספים של העסק.

 

אז איך יועץ פיננסי מנהל את העניינים הפיננסיים של הארגון?

יועץ פיננסי כשמו כן הוא – יועץ. תפקידו אינו לנהל במקומכם את העסק, או את הכספים של העסק, אלא ללמד אתכם, או את העובדים הרלוונטיים בארגון, כיצד לנהל את הכספים שלכם בחוכמה, כדי להרוויח יותר, כדי לעמוד ביעדים, כדי לצאת ממשברים וכן הלאה.

 

שירותים שאפשר לקבל מיועץ פיננסי

  1. עריכת תוכנית עסקית – מתאים בעיקר לעסקים וארגונים בתחילת דרכם שרוצים להתוות לעצמם דרך בטוחה וצלחה כדי לעמוד ביעדים וליצור קווים מנחים לטווח ארוך.
  2. ליווי משברים – כמעט כל עסק וארגון נקלעים למשבר בתקופות שונות בחיי העסק. ליווי מקצועי בעתות משבר מאפשר לעסק לקבל פרספקטיבה שונה על המתרחש, כלים מקצועיים להתמודדות ופתרונות יצירתיים.
  3. ליווי תהליכי צמיחה – תהליכי צמיחה בעסק הם מבורכים, אבל ביצוע לא מקצועי או לא יעיל שלהם, עלול לגרום לפגיעה כלכלית. לכן, ליווי מקצועי של יועץ פיננסי מוסמך, יכול להבטיח תכנון נכון של תהליכי צמיחה בריאים, עם יעדים ריאלים וברי השגה, ללא פגיעה בקיים.
  4. התייעלות – כל עסק יכול להרשות לעצמו להתייעל. תהליכי התייעלות מאפשרים צמיחה, חיסכון, הקטנת הוצאות והגדלת רווחים, אבל לפעמים צריך עיניים מקצועיות חיצוניות כדי לראות את הפוטנציאל ולגלות את הדרך הנכונה לממש אותו.

 

לסיכום, ייעוץ פיננסי מוסמך הוא כל מה שהעסק שלכם צריך ולא ידעתם. רוצים לגלות עוד על ייעוץ פיננסי לעסקים? לחצו:  https://www.mvp-business.co.il 

איור של הליך יעוץ פיננסי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו