חימום תת רצפתי – האם זה חוקי בישראל

רבים לא יודעים זאת אך שיטת החימום התת רצפתי היא שיטה מוכרת ומוכחת ונעשה בה שימוש בכל העולם. למערכת זו יש יתרונות רבים בכל הקשור לאופן חימום החלל ולעלויות החימום, והתקנתה דורשת התייעצות מקדימה עם איש מקצוע. אז האם ניתן לעשות זאת בישראל וכיצד תוכלו גם אתם ליהנות מחימום תת רצפתי?

 

חימום תת רצפתי בישראל

חימום תת רצפתי מהווה שיטת חימום מתקדמת המאפשרת חימום של חללים גדולים ללא תלות במכשירים חיצוניים. השיטה אכן חוקית בישראל ונעשה בה שימוש רחב הן בבתים פרטיים והן במקומות ציבוריים. מערכת החימום במקרה זה מוצבת בתוך הרצפה ולכן היא לא נראית לעין, בשונה מפתרונות חימום שונים כמו תנור חימום או מזגן. התקנת מערכת זו יכולה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע המומחה במערכות חימום, אשר ידע למפות את החלל ולהתאים לכם את המערכת המתאימה.

חימום תת רצפתי בישראל

מהם היתרונות של חימום תת רצפתי?

לשימוש במערכת זו יש מגוון יתרונות אשר הופכים אותה לכה פופולארית. ראשית, המערכת מנצלת את העובדה שלאוויר חם יש נטייה לעלות למעלה, לכן בשונה ממערכות חימום התלויות על קיר, בהן האוויר החם ממהר "לברוח" לתקרת הבית, בחימום תת רצפתי אנו מבטיחים כי כל חלל הבית יתחמם והחום יורגש בכל פינה.

בנוסף לכך, המערכת נוחה מאוד לשימוש ומאפשרת שליטה מרבית על הטמפרטורה בכל חדר. היתרון המרכזי הוא כמובן חיסכון עצום בעלויות החשמל, היות ומדובר במערכת יעילה במיוחד אשר דורשת פחות אנרגיה ממערכות חימום אחרות.

 

סוגי מערכות חימום תת רצפתי

קיימים שני סוגים של מערכות חימום תת רצפתי הפועלות באופן שונה. בחימום תת רצפתי הפועל על חשמל, מותקנות מערכות חימום חשמליות לצורך ויסות רמת החום ומדובר בשיטה נוחה במיוחד. הסוג השני, אשר נחשב ליעיל ומשתלם במיוחד הוא חימום באמצעות צינורות מים. מדוברת במערכת צינורות הנפרסת מתחת לרצפה בכל חדרי הבית אשר זורמים בה מים חמים שמחממים את הצינורות ואת הרצפה. מערכת זו נחשבת למוצר היכול לחסוך אלפי שקלים בשנה בהוצאות חימום הבית.

 

אז מה העלויות?

העלות המרכזית הנוגעת לשימוש בחימום תת רצפתי נוגעת להתקנת המערכת. עלות ההתקנה משתנה בהתאם לגודל הבית. התקנת מערכת הפועלת באמצעות מים תעלה בין 20-23 אלף ₪ בבית בגודל 100 מטר רבוע למערכת הפועלת על מים, ובין 12-16 אלף ₪ למערכת הפועלת על חשמל. החיסכון המרכזי בשימוש במערכת זו הוא בעלויות חימום הבית, ברמה של אלפי שקלים בשנה.

 

סיכום

חימום תת רצפתי הוא פתרון חימום יעיל ונוח במיוחד שנעשה בו שימוש נרחב בישראל. הוא חוקי וניתן להתקין מערכת זו בעזרת בעל מקצוע מוסמך. היתרון המרכזי בשימוש במערכת זו הוא החיסכון העצום בהוצאות הקשורות לחימום הבית, היות ומערכת זו פועלת באופן יעיל במיוחד. ניתן להתקין מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים או מערכת חימום תת רצפתי חשמלית.

חימום תת רצפתי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו