הגעתם עם הילד למשרד? כך תשמרו עליו עסוק

הילד חולה? חופש חנוכה? חופש גדול? במקרים רבים אנו מוצאים את עצמנו מביאים את הילד או הילדה לעבודה שלנו. מומלץ להצטייד במספר פעילויות שיוכלו להעסיק את הילד בזמן שאנו עובדים.

 

רעיונות להפעלות לילדים

  • הרכבת פאזלים – אם הילדים שלכם אוהבים אתגרים, מומלץ להביא איתכם לעבודה מספר פאזלים להרכבה. מדובר בפעילות ארוכה יחסית, שיכולה לשמור על הילדים שלכם עסוקים לפחות למספר שעות.
  • דפי צביעה – אפשר להדפיס לילד דפי צביעה הנוגעים לתחומי העניין שלו – רובוטים, כלי תחבורה או נסיכות. פעילות זו תשמור על הילד בעניין, ולא תייצר בלגן מיותר במשרד.
  • חוברת פעילויות – אם הילד שלכם כבר גדול, ניתן לרכוש לו חוברת פעילויות הכוללת תשבצים, סודקו, מבוכים או חידות.

רעיונות להפעלות לילדים

דפי צביעה – למה זה טוב?

  • ביטוי עצמי – ילדים רבים מתקשים בלבטא את רגשותיהם במילים, לכן ניתן לעזור להם להתבטא דרך פעילות יצירה. דרך דפי הצביעה, הילדים יכולים לבטא את עצמם, את רצונם ואת רגשותיהם. למשל, במידה וילד בוחר לצבוע את דף הצביעה שלו בגוונים חמים, נוכל ללמוד יותר על התחושות שלו, נוכל להסיק לדוגמה שהוא עצבני או כועס.
  • רוגע – פעולת הצביעה היא פעולה שמשרה רוגע על הצובע. לכן, בטיפולים רגשיים רבים נעשה שימוש בטיפול באומנות בכלל, ובדפי צביעה בפרט. דרך פעולת הצביעה ניתן לפרוק את הרגשות, ולהירגע.
  • מיומנויות מוטוריות – דרך פעולת הצביעה ניתן לחזק את הכישורים המוטורים של הילד, כמו למשל אחיזת כלי כתיבה, דיוק – צביעה בתוך הקווים וקשר בין העין ליד.

דפי צביעה – למה זה טוב

איפה ניתן למצוא דפי צביעה?

יש מגוון רחב של דפי צביעה, בנושאים שונים – אותיות, מספרים, חיות, כלי תחבורה ואפילו דמויות מצוירות. ניתן למצוא מאות דפי צביעה ברחבי האינטרנט, להדפיס אותם בעזרת המדפסת הביתית ולהתחיל להנות. אתרים רבים מציעים דפי צביעה לילדים וגם לבוגרים, מומלץ לבחור בדפי הצביעה שיעניינו את ילדכם, ויגרמו לו להתחבר לפעילות היצירה.

 

רמות של דפי צביעה

אנשים רבים חושבים שדפי צביעה מיועדים לפעוטות ולילדים קטנים משום שהם פשוטים יחסית. אך, האמת היא שניתן למצוא דפי צביעה ברמות שונות. כלומר, דף צביעה ברמה קלה, יאופיין בצורות הנדסיות פשוטות יחסית, ויתאים לפעוטות ולילדי גן. לעומת זאת, דף צביעה ברמה גבוהה יותר, יאופיין בצורות מעט מסובכות יותר, אשר דורשות יכולות מוטוריות ועדינות.

 

דפי צביעה – לכל הגילאים

דפי צביעה יכולים להתאים גם לבוגרים. בשנים האחרונות, טרנד צביעת מנדלות צובר תאוצה. מבוגרים ונוער בוחרים לבלות את זמנם הפנוי בצביעת מנדלות. מחקרים הראו כי דפי צביעה למבוגרים, כמו למשל מנדלות, יכולים לשפר את הריכוז אצל מבוגרים, לחזק את תחושת הערך העצמי שלהם וגם לשפר את יכולות הביטוי העצמי שלהם.

 

לסיכום

דפי צביעה היא פעולת יצירה מומלצת מאוד, יש לה יתרונות רבים – שיפור יכולות מוטוריות, שיפור הריכוז וקידום יצירתיות. בנוסף, מדובר על פעילות זולה ונגישה, ולכן הורים ואנשי חינוך רבים בוחרים דווקא בה.

הגעתם עם הילד למשרד? כך תשמרו עליו עסוק

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו