איפה אפשר לקנות רכבי שטח?

בשנים האחרונות אנו רואים יותר אנשים שיוצאים לטייל עם רכבי שטח. האמת היא שאנו יכולים להבין אותם, זו חוויה מדהימה שמשלבת את הטיול בטבע והיציאה לשטח, חווית נהיגה, אתגרי עבירות, אקסטרים, ואם יוצאים עם חברים אז גם יופי של תירוץ למפגש.

רכבי השטח הולכים ונהיים פופולריים, ואם בעבר רק אנשים שעבדו בתחומים כמו חקלאות או בנייה היו מחזיקים ברכבים כאלה, היום המון אנשים מחזיקים ברכבי שטח לצורכי פנאי ובילוי. אם גם לכם מתחשק לפנק את עצמכם ולהתחדש ברכב שטח, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם סקירה והמלצות בנושא.

 

מהם רכבי שטח?

לפני שנצלול לעניין, צריך להבין קודם מהו בדיוק רכב שטח, כדי למנוע בלבולים. נתחיל ממה הוא לא: רכב שטח הוא לא טרקטורון. רכב שטח זה רכב עם ארבעה גלגלים שבנוי לנסיעה בשטחים מורכבים ומאתגרים, כאלו שרכב פרייבט רגיל לא מסוגל להתמודד איתם. רוב רכבי השטח מתאימים לנסיעה על כביש.

יש מגוון רחב מאוד של רכבי שטח של שלל יצרניות, כאשר הם מגיעים עם 2 או עם 4 מקומות ישיבה ואבזור ברמות שונות. המשותף לכל רכבי השטח הוא שמדובר על רכבים די קשוחים עם יכולת עבירות מרשימה, צמיגי שטח, מתלים איכותיים, וכל מה שצריך כדי לצלוח אתגרי עבירות.

רכב שטח

מה העלות של רכב שטח?

מה שהכי מעניין אותנו בשורה התחתונה הוא כמובן מה תהיה העלות של הדבר הזה, כמה יעלה לנו רכב שטח? כאן נספר לכם שאין לנו תשובה אחת, מכיוון שמנעד המחירים רחב מאוד – כמו מנעד הדגמים והכלים. בין הגורמים שמשפיעים על המחיר ניתן למנות את היצרנית והדגם, מספר המקומות, סוג המנוע, רמת הגימור והאבזור, ועוד.

באופן כללי ניתן לומר שהמחיר של רכב שטח חדש יתחיל מכמה עשרות אלפי שקלים, ויכול להגיע למעל מאה אלף שקלים בדגמים הטובים והמתקדמים ביותר. חשוב לציין שיש גם שוק יד שנייה די מפותח למי שההשקעה הזו גדולה עליו אבל רוצה מאוד לרכוש רכב שטח.

 

איפה כדאי לי לקנות רכב שטח?

אחד הדברים הכי חשובים לפני רכישה של רכב שטח, הוא לחשוב איפה אנו קונים אותו. מכיוון שמדובר על השקעה של סכום כסף לא קטן, ועל רכישה משמעותית, אנו ממליצים לכם לחפש היטב את המקום המתאים.

אל תתפתו לחנות שמציעה מחיר מעט יותר נמוך, או לחנות שהכי קרובה אליכם. חשוב להגיע למקום רציני ומקצועי שבו תוכלו לקבל ייעוץ, טיפים, הסברים, וכל מה שצריך כדי שהרכישה תהיה מוצלחת. אנו ממליצים גם על מקום שבו ניתן לראות מגוון דגמים של יצרניות שונות. מסיבות אלו נמליץ לכם לבדוק אצל אקשן מוטורס.

 

סיכום

אין ספק שרכישה של רכב שטח היא השקעה נהדרת שתוביל אתכם לחוויות מדהימות. אז עברו אצל אקשן מוטורס, וניפגש בשטח!

לקנות רכבי שטח

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו