איזה ציוד הגנה עצמית נחשב הכי פופולרי?

מדינת ישראל חווה קונפליקטים מורכבים בתקופה האחרונה. מצב זה הוביל אזרחים רבים לתור אחר ציוד להגנה עצמית שיאפשר להם להרגיש בטוחים ולשמור על עצמם. עובדה זו גרמה לנו לצאת לרחובות הערים ולשאול אזרחים בגילאים שונים איזה ציוד הגנה עצמית יש ברשותם.

לאחר שחזרנו עם מעל ל – 1,000 תשובות, התברר לנו שיש 4 פריטים פופולאריים ביותר. הישארו אתנו ותגלו מה הם ומה גרם לרבים לבחור דווקא בהם.

 

הפריט ה – 1 שנחשב לפופולארי ביותר בתחום ההגנה העצמית: גז פלפל

נשים, גברים ובני נוער ציינו בפנינו כי הם מחזיקים בגז פלפל במקום זמין. חלק מהאנשים שהתראיינו הראו לנו את התרסיס הקטן שהולך אתם לכל מקום. נציין כי יש מי שבחרו לחבר אותו למחזיק המפתחות שלהם, בעוד אחרים מעבירים אותו בין כיסי הבגדים השונים או מניחים בתוך התיק. השימוש בגז פלפל נחשב לנוח למדי, בגלל הסיבות הבאות:

  • לא צריך ללמוד איך להשתמש בו
  • ניתן לקחת אותו לכל מקום
  • קל להשתמש בו בעת הצורך

הפריט ה – 1 שנחשב לפופולארי ביותר בתחום ההגנה העצמית גז פלפל

הפריט ה – 2 שנחשב לפופולארי ביותר בתחום ההגנה העצמית: אקדח

אם אתם עוקבים אחר החדשות בחודשים האחרונים, אתם וודאי יודעים כי דובר על רבות על העלייה המשמעותית באזרחים שבחרו להחזיק נשקים בביתם. שכן, גל הפיגועים הנוכחי גרם לרבים להוציא רישיון נשק. נציין כי פיגועים שבוצעו לאחרונה במקומות שונים ברחבי הארץ סוכלו בזכות אזרחים שהחזיקו בידם אקדח ברישיון. כך שמדובר בפריט חיוני ופופולארי שחשוב לעשות בו שימוש במידה ויש לכם את היכולת.

הפריט ה – 2 שנחשב לפופולארי ביותר בתחום ההגנה העצמית אקדח

הפריט ה – 3 שנחשב לפופולארי ביותר בתחום ההגנה העצמית: אולר

אנו מוכרחים להודות שהופתענו לגלות שהאולר נכנס לרשימת הפריטים הפופולאריים ביותר. שכן, מדובר בכלי שאנו עשינו בו שימוש בעבר לצורך טיולים (לפתיחת בקבוק יין, לפתיחה של קופסאות שימורים ועוד). מסתבר שבימים אלה, יש מי שמחזיקים באולר, כדי להגן על עצמם מפני פיגועים ומצבים מורכבים אחרים.

 

הפריט ה – 4 שנחשב לפופולארי ביותר בתחום ההגנה העצמית: אלה מעץ

יש אנשים שמחזיקים בביתם אלה מעץ שתסייע להם במידה ויגלו שנכנס פורץ. כבר שמענו על כמה מקרים שבהם אזרחים בגילים שנים איימו על גנבים שפרצו לביתם באמצע הלילה באמצעות האלה מעץ. נאמר לנו כי בכל המקרים הללו לא נעשה שימוש ישיר באלה. כך שהיא שימשה אך ורק למטרת הפחדה. הדבר גרם לנו להבין שמדובר בכלי פשוט למדי שמבריח גנבים בקלות וביעילות.

 

השורה התחתונה

הצגנו בפניכם עד כה את 4 הפריטים שנחשבים לפופולאריים ביותר למטרת הגנה עצמית. עכשיו יש לכם את כל האינפורמציה החיונית בנושא, כך שנותר לכם רק להחליט איזה פריט הוא המתאים לכם ביותר. רגע לפני סיום המדריך, נאחל לכם בהזדמנות זו שלא תצטרכו לעשות שימוש באחד או יותר מפריטים אלו.

איזה ציוד הגנה עצמית נחשב הכי פופולרי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו