איזה דגם של אייפון 14 הכי מומלץ

אפל נמצאת גבוה מאוד בדירוג חברות ההייטק. זה לא סתם, מדובר על חברה מקורית וחדשנית, שבכל פעם מצליחה להפתיע ולהמציא את עצמה מחדש. מוצרי החברה מוערכים מאוד, הם משלבים רמת אבטחה גבוהה, איכות מוצר מעולה, דגש על עיצוב ונראות, וכמובן גם איכות גבוהה מאוד שמבטיחה לכם משך חיים ארוך של המוצר. שניים מהיתרונות הנוספים של מוצרי אפל הוא הממשק המלא שניתן לייצר ביניהם, וכאשר מדברים על האייפון, אז המצלמה המדהימה שלו היא שם דבר.

 

איזה דגמים של אייפון 14 יש?

עד לפני לא הרבה שנים, האייפונים פשוט יצאו אחד אחרי השני, כשכל אייפון קיבל מספר. אבל בשנים האחרונות חברת אפל שינתה קצת את צורת העבודה שלה. מעכשיו, אייפון הוא לא רק דגם אחד, אלא סדרה של כמה מכשירים ודגמים. בהשקה של אייפון 14 למשל יש בעצם 4 מכשירים דומים אבל שונים. כדי לסייע לכם לקבל את ההחלטה מהו המכשיר הכי מתאים מבחינתכם, נציג אותם קודם כל.

אייפון 14

דגמי אייפון 14 פרו

אייפון 14 פרו ופרו מקס הם בעצם מכשירי הדגל של חברת אפל. יש בהם כמה חידושים גדולים שכוללים 'אי דינמי' – עיצוב חדשני של מגרעת המסך, הם עובדים על סים אלקטרוני ואין בהם מקום לסים פיזי, ומערך מצלמות משודרג ומפלצתי שכולל חיישן ראשי ברזולוציה של 48 מגה פיקסל. מלבד זה יש בהם מעבד 6 ליבות, 6 ג'יגה ראם, ונפחי זיכרון אחסון משתנים: 128, 256, 512 ג'יגה בייט, ואפילו 1 טרה בייט. גדלי המסך הם 6.1 ו- 6.7 אינץ', ואיכות המסך זהה בשני הדגמים: 460 PPI.

 

אייפון 14 פלוס ואייפון 14

המכשירים הללו עובדים גם הם על מעבד 6 ליבות, ומעבד גרפי 5 ליבות. נפחי האחסון הפנימי שתוכלו למצוא הם 128, 256, ו- 512 ג'יגה בייט, לצד זיכרון של 6 ג'יגה ראם. הסוללה היא סוללת ליתיום עם מתח טעינה בן 20 וואט, וזו של האייפון 14 פלוס תחזיק מעמד קצת יותר זמן. המסכים הם בגדלים ל 6.1 או 6.7 אינץ', וצפיפות הפיקסלים שלהם די דומה. המצלמות של שני המכשירים זהות, מצלמות הסלפי ו- 2 המצלמות האחוריות הן ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. המכשירים רצים עם מערכת ההפעלה 16 IOS.

 

איזה דגם הכי מומלץ?

כמובן שזו לא שאלה עם תשובה אחת נכונה. כדי להבין מה הדגם שהכי ממליץ לכם כדאי לערוך טבלה עם יתרונות וחסרונות, מה חשוב לנו, ועל מה אנו מוכנים להתפשר. אם הצילום קריטי עבורכם, אין ספק שדגמי הפרו הם המוצר שלכם. אם אתם קצת לחוצים בכסף, אז אפשר לקנות גם את הדגמים הרגילים. חשוב מאוד גם להבין כמה זיכרון אחסון אנו צריכים. בכל מקרה, כל המכשירים הם מכשירים מעולים ברמה גבוהה מאוד!

אייפון 14

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל

ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו