איך לפתוח תיק גירושין?

כאשר אנו מתחתנים אנו בטוחים כי נבלה עם האדם שאתו התחתנו למשך כל החיים.

אך אז המציאות טופחת על הפנים שלנו ואנו מגלים כי לא הכול ורוד בחיי הנישואין.

כך יוצא כי עשרות אלפי זוגות מתגרשים כל שנה וזו בעיה חמורה ביותר.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי גירושים יכולים להתקיים בגלל אלף ואחת סיבות, זו יכולה להיות בגידה של אחד מבני הזוג, זו יכולה להיות ויכוחים על הילדים או פשוט שמפסיקים לאהוב את בן או בת הזוג שלכם.

אם אתם רוצים לפתוח תיק גירושין אתם חייבים להבין כי אתם יכולים לפנות אל בית הדין לענייני משפחה או לרבנות.

על רקע זה אנו חייבים לציין שאם התחתנם ברבנות אתם חייבים להתגרש ברבנות וזאת ללא קשר לשאלה איפה אתם פותחים את תיק הגירושין.

 

מדוע חובה לפנות אל עורך דין בתיקי גירושין?

עליכם להבין כי הליך הגירושין הוא הליך משפטי לכל דבר ועניין ולא רק שהוא הליך משפטי אלא הוא הליך משפטי מאוד מורכב ומסובך. על רקע זה אנו חייבים לציין כי חובה עלינו לפנות אל עורך דין שיסייע לנו בהליך. ללא עורך דין אתם תתקשו לשמור על הזכויות שלכם וכך למשל תקבלו פחות מזונות או שתשלמו מזונות גבוהים מדי. לכן עליכם להבין כי ללא עורך דין אסור להתגרש וזאת בכדי להבטיח כי הזכויות שלכם תישמרנה והחובות שלכם לא תהיינה גבוהות מדי. פנו אל עורך דין והסכם הגירושים יהיה הרבה יותר לטובתכם ועל כך אין עוררין או מחלוקת.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי בתיק גירושין?

אם אתם פונים אל עורך דין בשביל תיק גירושים אתם חייבים להבין כי לא כל עורך דין יכול לסייע לכם. אתם צריכים לפנות אל עו"ד גירושין בקריות או בכל עיר אחרת לצורך העניין אשר מתמחה בדיני משפחה. עליכם להבין שאם העורך דין שלכם לא מתמחה בדיני משפחה אתם תהיו בבעיה חומרה. יש הבדל עצום בין ניהול תיק גירושין ובין ניהול תיק פלילי או מנהלי ולכן אתם צריכים לפנות רק אל עורך דין אשר מתמחה בדיני משפחה. אם העורך דין שאליו פניתם לא טען מעולם בתיק גירושין אזי לא כדאי לבחור בו וכדאי להמשיך ולחפש אחר עורך דין ברמה יותר גבוהה בדיני משפחה אשר יגן עליכם בצורה הרבה יותר טובה.

 

ניסיון – המפתח לעורך דין ברמה גבוהה

כאשר אתם באים לבחור עורך דין לענייני משפחה אתם חייבים לברר כמה ניסיון יש לו. ככל שהעורך דין יותר מנוסה כך הידע שלו רב יותר. לא רק זאת אלא שהעובדה שהעורך דין מנוסה מעידה על כך כי הלקוחות מרוצים ממנו ובאים אליו שוב ושוב ולכן ניסיון הוא קריטי בעולם עריכת הדין ודיני המשפחה.

 

כלי משפטי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
סטטיסטיקת הגירושין בישראל

ב-2017 – 2019 התגרשו בישראל כ-30,000 זוגות, בהערכה גסה. חלק מתיקי הגירושין נפתחים בעקבות הסכמות משותפות של בני הזוג, מה שמוביל בפעמים רבות לסגירת תיק

הפחתת מזונות – האם יש לכם סיכוי?

כשיש ילדים מעורבים גירושין הם אף פעם לא סופיים. זה לא אירוע שניתן להניח בעבר ופשוט לשכוח ממנו. ההשלכות ממשיכות ללוות אותנו כל החיים. אחת

עריכת הסכם גירושין וחשיבות ההליך

כאשר הכול ורוד בנישואין אנו לא חושבים קדימה ועל כך שאולי נתגרש בעתיד. אך העובדות מראות כי רבים מתגרשים לאורך החיים וכי גירושין יכולים לקרות

איך להתגרש נכון?

תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ולא פשוט, הן מבחינה נפשית–רגשית והן מבחינת ההליך המשפטי עצמו,