עריכת הסכם גירושין וחשיבות ההליך

כאשר הכול ורוד בנישואין אנו לא חושבים קדימה ועל כך שאולי נתגרש בעתיד.

אך העובדות מראות כי רבים מתגרשים לאורך החיים וכי גירושין יכולים לקרות תמיד בכל רגע.

אנו מאחלים לכם כי לעולם לא תתגרשו אך אנו חייבים לציין שאם אתם מתגרשים אתם חייבים להבין את החשיבות האדירה של הסכם הגירושין שלכם.

עליכם לדעת כי הסכם גירושים משפיע על המצב הכספי שלכם מכיוון שהוא מחלק את הרכוש בין בני הזוג.

לא רק זאת אלא שההסכם קובע כמה מזונות תשלמו וזה גם כן משהו חשוב ביותר.

לצד זאת יש לזכור כי ההסכם קובע את המשמורת על הילדים ולכן אנו חייבים לעשות הכול בכדי לחתום על ההסכם אשר הכי מתאים לנו ואשר ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר שיש.

 

האם כדאי לפנות אל עורך דין בשביל הסכם גירושין?

לאחר שהבהרנו כי הסכם הגירושין הוא חשוב ביותר עולה השאלה כיצד נבטיח כי הוא ישמור על הזכויות שלנו? אם כן אתם צריכים לעת כי מבחינה משפטית הסכם הגירושים הוא אחד הדברים הסבוכים ביותר שיש בעולם המשפט. יש כל כך הרבה ברים שיש לדעת על ההסכם עד שאדם מן היישוב לא יכול לחתום על הסכם גירושין ללא ליווי צמוד של עורך דין. אם אתם לקראת הסכם גירושין אתם חייבים אבל חייבים לפנות אל עורך דין אשר ילווה אתכם בהליך של ההסכם. העורך דין יבחן את ההסכם, יבדוק אותו מכל הצדים שלו ויבטיח כי ההסכם לא מקפח אתכם ושומר על הזכויות שלכם כמו שצריך.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע בהסכם?

עליכם לדעת כי הסכם גירושין זה לא משהו שכל עורך דין יכול לסייע בו. אז מי יכול לסייע בו? רק עורך דין שההתמחות שלו היא בתחום המשפחה. אם אתם פונים למשל לעורך דין בתחום הפלילי או המנהלי אתם לא תקבלו מענה מספק וספק אם העורך דין יכול לעזור לכם בכך. כמובן שלניסיון יש גם כן משקל בתחום של הסכמי גירושין וככל שתבחרו עורך דין יותר מנוסה כך הוא יסייע לכם יותר להשיג הסכם לטובתכם. עליכם להבין כי עורך דין לא מעולם המשפחה שאין לו ניסיון בתחום של הסכמי גירושים לא יכול לסייע לכם וסביר להניח כי בסופו של יום רק יפגע בכם ויזיק לכם ומכך יש להימנע בכל מחיר.

 

קבלו המלצות על העורך דין לפני שאתם בוחרים בו

אז איך נבחר את העורך דין הטוב ביותר? אם כן אתם צריכים להבין כי אתם צריכים לחפש אחר המלצות על עורך הדין לפני שאתם בוחרים בו. בכדי למצוא המלצות על העורך דין מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש ממנו טלפונים של לקוחות שעבדו עמו בעבר ואז להתקשר לאותם לקוחות ולשמוע מהם האם הם ממליצים על העורך דין או לא.

 

טבעות וחוזה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
סטטיסטיקת הגירושין בישראל

ב-2017 – 2019 התגרשו בישראל כ-30,000 זוגות, בהערכה גסה. חלק מתיקי הגירושין נפתחים בעקבות הסכמות משותפות של בני הזוג, מה שמוביל בפעמים רבות לסגירת תיק

הפחתת מזונות – האם יש לכם סיכוי?

כשיש ילדים מעורבים גירושין הם אף פעם לא סופיים. זה לא אירוע שניתן להניח בעבר ופשוט לשכוח ממנו. ההשלכות ממשיכות ללוות אותנו כל החיים. אחת

איך לפתוח תיק גירושין?

כאשר אנו מתחתנים אנו בטוחים כי נבלה עם האדם שאתו התחתנו למשך כל החיים. אך אז המציאות טופחת על הפנים שלנו ואנו מגלים כי לא

איך להתגרש נכון?

תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ולא פשוט, הן מבחינה נפשית–רגשית והן מבחינת ההליך המשפטי עצמו,