3 דברים שחובה לעשות כדי להצליח בתביעת רשלנות רפואית

כאשר אדם מגיע לרופא הוא מצפה לקבל ממנו טיפול מסור ומקצועי שיסייע לו להבריא ולטפל בבעיות הבריאותיות שלו.

אך לצערנו, אנו שומעים על מקרים רבים בהם הרופא אינו מבצע את עבודתו כראוי, מתרשל בדברים מסוימים ובכך גורם נזק למטופל.

במקרים כאלו, המטופל רשאי להגיש תביעת רשלנות רפואית נגד הרופא או המוסד הרפואי בו הוא עובד ולקבל פיצויים על הנזק שנגרם לו.

הגשת תביעה בעילה של רשלנות רפואית היא תהליך מורכב שלא פשוט להצליח בו.

לפיכך, אספנו עבורכם 3 טיפים יעילים ושימושיים שיסייעו לכם להצליח בתביעות מסוג זה.

 

אספו את כל החומרים הרלוונטיים

טרם תחילת הליך התביעה, חשוב לוודא שאתם מחזיקים בידיכם את כל החומר הרפואי המוכיח את הנזק שנגרם למטופל, את החריגה של הרופא המטפל מהסטנדרט הרפואי המקובל ואת הקשר בניהם. חשוב לאסוף את כל החומר בצורה מסודרת וברורה הואיל וכך תוכלו להוכיח בבית המשפט את האמת שבטענותיכם.

 

בחרו עורך דין מתאים לתפקיד

ישנה חשיבות רבה בביצוע בחירה נכונה של עורך דין שילווה אתכם בתהליך הגשת תביעת הרשלנות רפואית. קבלת סיוע מעורך דין שאינו מתאים לתפקיד עלולה להביא לכישלון התביאה ולגרום להפסדים גדולים. לפיכך, יש להשקיע זמן ומחשבה רבה כאשר בוחרים עורך דין עבור תביעה זו.

חשוב לוודא שהעורך דין מתמחה בתביעות מסוג זה ושהוא טיפל בעבר במקרים דומים למקרה שלכם. בנוסף, יש לבחור עורך דין ששם את הלקוח שלו בראש מעייניו ודואג קודם לאינטרסים שלו. על מנת לבדוק זאת, ניתן לשוחח עם לקוחות קודמים של עורך הדין שיעניקו לכם חוות דעת לגבי רמת השירות שהוא מעניק ללקוחותיו.

 

היעזרו בחוות דעת רפואית

על מנת להצליח בתביעת רשלנות רפואית, יש להיעזר בחוות דעת רפואית שנכתבה על ידי מומחה בתחום הרלוונטי. בחוות הדעת, המומחה יסביר את דעתו על התנהלות הרופא, על היקף הנזק שנגרם ועל הקשר ביניהם, זאת תוך התבססות על הניסיון וההיכרות שלו עם התחום.

חשוב לבחור במומחה בעל ניסיון בכתיבת חוות דעת משפטיות עבור תביעות רשלנות רפואית. ניסיון זה יאפשר למומחה לכתוב חוות דעת מקצועית ויעילה הנוגעת בנקודות ובדגשים החשובים והרלוונטיים לעניין. כמו כן, חשוב לוודא שהמומחה אמין ושניתן לסמוך עליו שיכתוב את חוות הדעת בצורה אובייקטיבית ושאין לו אינטרסים אישיים הנוגעים לתביעה זו.

קיימים סוגים רבים של חוות דעת רפואיות לרבות: חוות דעת פסיכיאטרית, חוות דעת אורטופדית, חוות דעת נוירולוגית, חוות דעת מומחה אולטרה – סאונד וכדומה.

זקוקים לעורך דין מקצועי שיסייע לכם לצאת מתביעת רשלנות רפואית כאשר ידכם על העליונה וכאשר קיבלתם את כל הזיכויים המגיעים לכם? צרו קשר עם עורך דין נוה חגי, עורך דין רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

פטיש

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כך תתמודדו עם רשלנות רפואית

אין תחושה נוראית יותר מאשר העובדה שאתם פונים אל רופא, בטוחים שהוא יעשה הכול כדי לעזור לכם להרגיש טוב יותר ובסופו של דבר מגלים שהוא

מה עושה עורך דין לרשלנות רפואית?

עורך דין העוסק ברשלנות רפואית עוסק באחד מהמקצועות הקשים ביותר בתחום עריכת הדין. המקצוע מאתגר כל כך, מאחר והוא דורש מעורך הדין לפתח מומחיות בשטח

קבלת חוות דעת רפואית עבור תביעות קטנות

אמנם הכלל בתביעות קטנות קובע שאין אפשרות לייצוג משפטי, אך בעלי הדין עדיין רשאים להסתייע במשפטנים לגיבוש כתבי טענה והגנה, להתכונן באמצעותם לדיון וגם לקבל

רשלנות רפואית סרטן כליות

לכל איבר משמעותי בגוף יש תפקיד חשוב שהוא מבצע. הכליות מהוות את האיברים בעלי החלק הפעיל ביותר במערכת השתן שלנו. הן מווסתות את המים שנכנסים

רשלנות רפואית באבחון – מה זה אומר?

מטופל בדרך כלל פונה לרופא ולבית החולים בהסתמך על המוניטין שלהם. הציפיות של חולה הזקוק לטיפול הן שראשית כל, הרופאים ובתי החולים יעניקו טיפול רפואי