איפה כדאי לקבל ייעוץ בנוגע לרשלנות רפואית?

מקרי רשלנות רפואית יכולים להתרחש בכל אחת מהפרוצדורות הרפואיות המוכרות לכולנו, החל משלבי האבחון ועד אופני הטיפול הרפואי עצמם. ככל שנגרם לכם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, הרי שעומדת לכם הזכות להגיש תביעת נזיקין ולדרוש פיצויים בהתאם. במקרים כאלו, כדאי לדעת היכן כדאי לקבל ייעוץ בנוגע לרשלנות רפואית

 

מהי רשלנות רפואית?

ההגדרה המשפטית של רשלנות רפואית אינה ברורה וחד משמעית, כשהיא מגדירה באופן כללי כל מקרה של סטייה מנורמות הטיפול המקובלות שרופא סביר היה נוקט באותו מצב, כמקרה של רשלנות רפואית.

כך, רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל שלב במסגרת הפנייה שלנו לקבלת טיפול רפואי – החל משלבי האבחון המקדים, דרך פענוח הבדיקות והממצאים ועד אופני הטיפול עצמם. בכל אחד מהמקרים הללו, ניתן יהיה לתבוע את הגורם האחראי ו/או את המוסד הרפואי בו התרחש מקרה הרשלנות ולדרוש פיצויים בהתאם. חוויתם רשלנות רפואית? הקליקו כאן.

 

מהם מקרי הרשלנות הרפואית הנפוצים ביותר?

כאמור, מקרי רשלנות רפואית יכולים להתרחש בכל אחד משלבי הטיפול הרפואיים ובהתאם לכך, ניתן להבין כי מקרי הרשלנות הרפואית הם רבים ומגוונים. בין מקרי הרשלנות הרפואית הנפוצים במיוחד, נכללים:

 

רשלנות רפואית בהריון / לידה

תהליך ההריון המתמשך על פני חודשים רבים עד לרגע ההריון המיוחל, כרוכים יחדיו בלא מעט בדיקות מקיפות ופרוצדורות רפואיות רגישות, כאשר כל סטייה וחוסר ערנות של הצוות הרפואי, עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים לאם ולעובר.

 

רשלנות רפואית באבחון

לגילוי מוקדם של המחלה קיימת חשיבות מכרעת בהצלחת הטיפול הרפואי וככל והרופא לא הצליח לזהות את הסימנים המוקדמים למחלה, הדבר עלול להיחשב בהחלט כרשלנות רפואית.

 

רשלנות רפואית בניתוח

אחת הפרוצדורות הרפואיות המורכבות ביותר היא הניתוח, המחייב ביצוע מקצועי ומדויק. מקרים כמו ניתוח שלא לצורך ופעולה לא מדויקת, ייחשבו אף הם כרשלנות רפואית.

 

היכן מומלץ לקבל ייעוץ בנוגע לרשלנות רפואית?

הזכרנו כי ניתן להגיש תביעת נזיקין בגין מקרי רשלנות רפואית ובכדי לוודא כי אכן קיימת עילת תביעה מוצקה ולהעריך את סך הפיצויים המגיעים לנו, מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מקצועי המתמחה בתביעות רשלנות רפואית, אשר יבנה עבורכם את אסטרטגיית התביעה המיטבית.

 

כיצד ניתן למקסם את סיכויי הצלחת תביעת הרשלנות הרפואית?

פנייה לעורך דין מקצועי המתמחה בתביעות רשלנות רפואית היא הצעד הראשון וההכרחי להצלחת התביעה, כאשר עורך הדין יוכל להפנות אתכם לרופאים מומחים שיכתבו עבורכם חוות דעת רפואית מקצועית, אשר תבסס בצורה ברורה וחד משמעית את עילת התביעה.

 

לסיכום

מקרי רשלנות רפואית יכולים להתרחש בכל אחד משלבי הטיפול הרפואי ואף בשלבי האבחון המוקדמים. ככל ונגרם לכם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, ניתן יהיה להגיש תביעת רשלנות רפואית ודרישת פיצויים בהתאם, תהליך אותו מומלץ לעבור עם עו"ד מקצועי המתמחה בתחום תביעות הנזיקין בכלל ותביעות רשלנות רפואית בפרט.

רשלנות רפואית

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כך תתמודדו עם רשלנות רפואית

אין תחושה נוראית יותר מאשר העובדה שאתם פונים אל רופא, בטוחים שהוא יעשה הכול כדי לעזור לכם להרגיש טוב יותר ובסופו של דבר מגלים שהוא

מה עושה עורך דין לרשלנות רפואית?

עורך דין העוסק ברשלנות רפואית עוסק באחד מהמקצועות הקשים ביותר בתחום עריכת הדין. המקצוע מאתגר כל כך, מאחר והוא דורש מעורך הדין לפתח מומחיות בשטח

קבלת חוות דעת רפואית עבור תביעות קטנות

אמנם הכלל בתביעות קטנות קובע שאין אפשרות לייצוג משפטי, אך בעלי הדין עדיין רשאים להסתייע במשפטנים לגיבוש כתבי טענה והגנה, להתכונן באמצעותם לדיון וגם לקבל

רשלנות רפואית סרטן כליות

לכל איבר משמעותי בגוף יש תפקיד חשוב שהוא מבצע. הכליות מהוות את האיברים בעלי החלק הפעיל ביותר במערכת השתן שלנו. הן מווסתות את המים שנכנסים

רשלנות רפואית באבחון – מה זה אומר?

מטופל בדרך כלל פונה לרופא ולבית החולים בהסתמך על המוניטין שלהם. הציפיות של חולה הזקוק לטיפול הן שראשית כל, הרופאים ובתי החולים יעניקו טיפול רפואי

עורך דין רשלנות רפואית

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של הגשת תביעות לבית המשפט בגין רשלנות רפואית.