האם מותר לעשות על האש במרפסת על פי החוק

אין כמו ארוחה של קבבים על האש, חומוס ביתי, טחינה מתובלת עם שום ולימון, פיתה צלויה על הגז ותפוח אדמה רך כמו חמאה. כן, כן, ניחשתם נכון, אנחנו מדברים על ארוחת העל האש שאותה כל ישראלי אוהב לקיים בכל הזדמנות. בין אם ביום העצמאות ובין אם בחגיגת יום הולדת, יצאנו לבדוק האם מותר לעשות על האש במרפסת על פי החוק, כדי שלא תעשו משהו שחס וחלילה עלול לעלות לכם ביוקר. אז מותר או לא מותר? זאת השאלה!

 

על האש במרפסת – כל היתרונות

הישראלים רודפים אחרי ארוחות על האש ומנסים להכניס אותן בכמה שיותר הזדמנויות במהלך השנה. ארוחת על האש במרפסת מכילה את כל היתרונות:

1. אין כאן כל צורך לצאת מהבית.
2. אין שום צורך להסתובב שעות עד שמוצאים מקום חנייה.
3. אין שום סיבה להסתובב עם מיליון חפצים בפארק עד שמוצאים פינה מוצלת ונוחה.

מדובר כאן על ארוחה מהממת שיכולה להתארגן תוך דקות ספורות, שבה גם בני המשפחה וגם האורחים הנוספים שלכם צריכים פשוט מאוד להביא את עצמם. כסאות כבר יש, שולחנות כבר יש, אוויר טוב מהמרפסת כבר יש, ובעצם – לא חסר לכם שום דבר.

 

האם מותר לעשות על האש במרפסת על פי החוק?

אז העניין הזה הוא קצת נכנס לשטחים אפורים, היות ובעיקרון בתים עם מרפסת מהווים בתים שהם חלק מבניין מגורים שיש בו עוד דירות מעל ומתחת. הפעילויות שמתקיימות שמרפסת צריכות להיעשות תוך התחשבות מלאה בשכנים, היות ורעש חריג או ריחות חריגים עלולים להכניס אתכם לבעיות.

בהקשר הזה, חשוב לדעת שאכן מותר לעשות על האש במרפסת על פי החוק, כל עוד אתם שומרים על כל כללי הבטיחות והזהירות וכמובן משתדלים לעשות כמה שפחות רעש ולפזר כמה שיותר ביעילות את העשן.

 

תהיו נחמדים ותזמינו גם את השכנים

אז אמנם לעשות על האש במרפסת זה מותר על פי החוק, אבל הריח שעומד לצאת מהגריל שלכם עומד לגרות את כל הסביבה! אנחנו מציעים כדי לשמור על שלום בית ולהקטין את הסיכוי שהשכנים יתלוננו עליכם – להזמין אותם לנשנש פיתה עם קבב ביחד איתכם, ומי יודע – אולי אפילו תצא לכם מזה חברות מופלאה.

 

גריל גז – השיטה הכי טובה לעשות על האש במרפסת

גריל גז הוא מוצר מהפכני שנכנס אל השוק לפני כמה וכמה שנים ושינה את פני עולם העל האש לחלוטין. מדובר כאן על מוצר שיאפשר לכם לקיים ארוחות על האש איכותיות במרפסת מבלי צורך להתעסק עם פחמים, אש או עשן, וממתינה לכם כאן חוויה קולינרית יוצאת דופן כמו שמעולם לא חוויתם. רוצים לרכוש גריל גז? היכנסו לאתר של חברת D&S, יבואנית מוצרי הגריל המובילה בישראל, ובחרו את גריל הגז המתאים לכם!

 

מנגל

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
מתי תביעה נקראת תביעה אזרחית?

תביעה נקראת תביעה אזרחית במקרים בהם הדין המשפטי עוסק בין אדם לחברו. כל מה .שרציתם לדעת על הגשת תביעה אזרחית – במאמר הבא תביעה אזרחית

האם יש חוקים לגבי השכרת משאית

אתם זקוקים למשאית גדולה כדי לבצע מעבר דירה? כדי להוביל חפצים שונים ממקום למקום? אם כך, אפשר להבין מדוע אתם תוהים לגבי העניין הזה ומדוע