כל מה שצריך לדעת לפני שמוציאים רישיון לנשק

בימים האחרונים ישנה עלייה משמעותית במספר האזרחים שמתעניינים בהוצאת רישיון לנשק חם. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע לפרטים שצריך להכיר לפני שמוציאים את הרישיון. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש בידיכם את כל האינפורמציה העדכנית.

 

הקשר בין נשיאת הנשק לאלכוהול

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק ברישיון נשק ולא להציג את הקשר שבא לידי ביטוי בין נשיאת נשק לאלכוהול. שכן, יש לא מעט אנשים שיוצאים לאירועים באזורים שנחשבים למסוכנים מבחינה ביטחונית, תוך שהם נושאים עליהם את הנשק. מי שמעוניין לעשות כך, צריך לדעת שעליו להימנע מצריכה של אלכוהול. העונש על החזקת נשק בזמן שכרות נחשב לכבד מאוד. מי שמתכננים להוציא רישיון לנשק, צריכים להכיר בקשר זה ולהיות מודעים לכך לפני כל יציאה לאירוע.

הקשר בין נשיאת הנשק לאלכוהול 

יש הוראות פתיחה באש שמיועדות לאזרחים

הוראות הפתיחה באש מותרות רק במצבים שבהם מחזיק הנשק מרגיש שהוא נמצא בסכנת חיים מידית. חשוב להכיר בהנחיה זו. שכן, פתיחה באש לעבר אדם זר מסיבה שאינה מוצדקת עלולה להיחשב כתקיפה שלא כדין.

רק במקרים שבהם יש חשד לסכנת חיים, ניתן להזהיר את התוקף טרם הפתיחה באש ולאחר מכן, לירות לעבר גופו במטרה לעצור את המשך התקיפה מצידו. לחצו על הקישור הבא ותקבלו את כל האינפורמציה החיונית בהקשר זה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתוציאו את הרישיון תוך היכרות עם ההוראות המדויקות: https://rovai07.co.il.

 

חשוב להכיר וליישם את כללי הבטיחות בעת אחסון הנשק בביתכם

לצערנו, שמענו לא פעם על מקרים מצערים שאירעו בבתים שיש בהם ילדים קטנים שמצאו את הנשק של אחד ההורים. אם אתם מתכננים להוציא רישיון לנשק בקרוב, עליכם להכיר את כללי הבטיחות הבסיסיים. ההנחיה של אגף הרישוי לכלי ירייה של המשרד לביטחון פנים אומרת שיש לשים את הנשק במקום שבו אין גישה לילדים.

אם לא די בכך, חובה שתהיה אפשרות לנעול אותו בתוך כספת שמעוגנת בתוך רצפת בטון או קיר עם קוד סודי. יישום הנחיה זו תקנה לכם ביטחון ותאפשר לדעת שהילדים לא ימצאו חלילה את הנשק וישחקו בו.

עליכם לדעת מתי אפשר לשאת את הנשק ומתי אסור

חשוב שתדעו שיש חוק שקובע שבמקרים מסוימים אסור להיכנס למקומות ציבוריים עם כלי נשק. כך שאם אתם נושאים נשק אישי עם רישיון, עליכם להציג אותו בפני המאבטח ולחכות לקבלת הנחיות שתואמות למקום. קחו בחשבון שיכול להיות שתתבקשו להפקיד את הנשק במקום בטוח.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להוציא רישיון לנשק

בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים החשובים שיש לדעת רגע לפני שמוציאים רישיון לנשק בישראל. כעת, נותר לכם רק למלא את הטפסים הדרושים ולשלוח את כל המסמכים שיקנו לכם את הרישיון המבוקש. נאחל שיהיה בהצלחה ושתשמרו על עצמכם.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
מכירת תרופות עם וללא מרשם

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו שיעול קטן מתפתח לדלקת ריאות גדולה, וצריכת "קל גרון" מהר מאוד מדרדרת לצורך בצריכת תרופה קצת יותר רצינית. ההבדל